اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از زیبای ترین نژاد های سگ دنیا نژاد سگ هاسکی می باشد که دارای ویژگی های خاصی می باشد این سگ در کنار تمام زیبایی های خود دارای هوش بسیار زیادی می باشد و اینکه باید در مورد شرایط نگهداری این سگ نیز حساس بود زیرا باید در شرایط خاصی از این سگ مراقبت کرد که دچار مشکل و بیماری نشود. در ادامه در مورد نژاد زیبای سگ هاسکی بیشتر صحبت خواهیم کرد.


هاسکی سگی قدرتمند و کاری می‌باشد. در همه رنگها از سفید یکدست تا سپید یافت می‌شود. معمولاً بصورت دو رنگ سفید وسفید، خاکستری رنگ و سپیدرنگ، آتش رنگ و سپیدرنگ و نارنجی و سپید یافت می‌شود. در اکثر سگها صورت و زیر بدن سفید می‌باشد. گوشها حالت برافراشته و نوک تیز دارند و همانند سایر نژادهای سگ درسیبری دارای چشمان آبی رنگ می‌باشند. چشم های گاهی روزگار نیز دو رنگ است (آبی – قهوه ای). در بین پنجه‌ها دارای مو می‌باشد که این امر راه رفتنش را بر روی برف و یخ سهل می سازد. در ادامه این مقاله با شرایط نگهداری از هاسکی آشنا خواهیم شد.
 شرایط نگهداری از هاسکی
لایه زیرتر موها زبر و ضخیم و لایه خارجی صاف و نرم می‌باشد. هاسکی توانمند است تا در دمای 60- مقام به راحتی زیستن کند.خلق و خوی هاسکی سگی آرام و بازیگوش می‌باشد. مشتاق و گاهی اوقات لجباز. به اعضای خانواده‌ای که در آن بزرگ تر می‌شود بسیار علاقه مند است. با ذکاوت ، همگانی و با محبت می‌باشد. هرچند قدرت اضافی مخصوصاً در تولگی دارد اما سگ سر براه و مطیعی می‌باشد. رابطه مناسبی با کودکان دارد. بسیار کم پارس می‌کند به این دلیل نگهبان مناسبی نمی‌باشد.
  • امین رضایی
  • ۰
  • ۰

مالدیو یکی از جزایری است که به علت زیبایی و جاذبه های گردشگری که دارا می باشد اغلب مقصد سفر زوج های جوانی است که این جزیره را به عنوان ماه عسل انتخاب کرده اند. این جزیره دارای مراسم و رسوم بسیار زیادی می باشد که در هر سال برای مردم خود برگزار می کند که قصد داریم به نمونه ای از این مراسم اشاره نماییم.

مالدیو را تقریبا همه می شناسند. کشوری بسیار کوچک که از چندین جزیره تشکیل شده است و درست به همین دلیل هم هست که به آن مجمع الجزایر مالدیو می گویند. این کشور کوچک همیشه یکی از محبوب ترین تورها در سراسر آسیا را داشته است.

تورهای مالدیو معمولا بیش از همه مورد استقبال زوج های جوان قرار می گیرد که برای سفر ماه عسل خود ترجیح می دهند مالدیو را انتخاب کنند. جاذبه های گردشگری مالدیو آنقدری زیاد نیست که بتوان درباره آن صحبت کرد؛ شاید تنها موزه مالدیو را بعنوان مهمترین آن بتوان معرفی کرد. اما از تفریحات مالدیو می توان ساعت ها صحبت کرد که عموم آنها نیز مربوط به سواحل و جزایر و ورزش های آبی این کشور کوچک می شود.

مهمترین فستیوال های مالدیو
مهمترین فستیوال های مالدیو

بازارهای سنتی و غذاهای محلی مالدیو نیز همیشه مورد توجه گردشگران قرار داشته است. از همه این ها که بگذریم باید اشاره ای هم داشته باشیم به چند جشن و فستیوالی که هر ساله در همین کشور کوچک مالدیو برگزار می شود:

  • امین رضایی
  • ۰
  • ۰

هر روز شاهد اتفاقات ی از سراسر دنیا هستیم که ممکن است بر روی تمام دنیا تاثیر داشته باشد. یکی از این اتفاقاتی که در چند روز پیش رخ داده است که در منطقه ی لارسن سی قطب جنوب کوه یخی به میزان یک تریلیون تن از این این بخش جدا شده است و محققان در صدد چگونگی وقوع این اتفاق هستند. در ادامه در مورد جدا شدن کوه یخ عظیم الجثه از قطب جنوب بیشتر صحبت خواهیم کرد.

جدا شدن کوه یخ عظیم الجثه از قطب جنوب

  • امین رضایی

شیوه های زندگی سبک های مختلفی دارد که یکی از این سبک ها گیاه خواری می باشد که باعث سلامتی شما خواهد شد و کمک بسیار زیادی به محیط زیست خواهد کرد. این سبک زندگی تنها ریشه در خوردن گیاهان و اجتناب از خوردن گوشت نیست بلکه به عنوان شیوه ی زندگی محسوب می شود و در زندگی شما تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

 زندگی به سبک گیاه خواری

  • امین رضایی
  • ۰
  • ۰

خودرو یکی از نیاز هایی است که ممکن است برای رفت و آمد های شهری یا برای سفر های طولانی حیاتی باشد به همین خاطر باید خودرویی را انتخاب کرد که جوابگو تمام نیازهای شما باشد و در کنار کیفبت و مرغوبیت خود دارای امنیت بالایی باشد که جان راننده و مسافران کمتر در خطر باشد. در ادامه این مطلب به کم کردن واردات خودرو به وسیله ی دولت خواهیم پرداخت.

 کم کردن واردات خودرو به وسیله ی دولت

  • امین رضایی