اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

خودرو یکی از نیاز هایی است که ممکن است برای رفت و آمد های شهری یا برای سفر های طولانی حیاتی باشد به همین خاطر باید خودرویی را انتخاب کرد که جوابگو تمام نیازهای شما باشد و در کنار کیفبت و مرغوبیت خود دارای امنیت بالایی باشد که جان راننده و مسافران کمتر در خطر باشد. در ادامه این مطلب به کم کردن واردات خودرو به وسیله ی دولت خواهیم پرداخت.

 کم کردن واردات خودرو به وسیله ی دولت


دستورالعمل پیشنهادی امارت صنعت دارای ۴ بند بود که ضمن پیوستگی کردن واردات به تولید، صادرات را نیز در رخصت کار واردکنندگان استواری می‌داد حال آنکه در اصلاحات رخ محزون پادرمیانی کمیسیون امور زیربنایی بند صادراتی از دستورالعمل حذف و دو بند از این ۴ بند نیز با تغییراتی مقابل شده است.
به رغم آنکه هدف حکمرانی شیوه فنی از این دستور انگیزش خودروسازان خارجی و درونی دارای سهم بلندی در سوق و میدان معامله فارس عوعو به سرمایه‌گذاری است، اما به ایقان جانباز از کارشناسان، آنگونه که به‌نظر می‌رسد اصلاحات به کاربستن شده نه بی همسر تامین‌کننده مقاصد فرمانروایی فن روش نیست؛ بلکه واردات موتور را نیز با چالش‌هایی مواجه می‌کند.
هم‌اکنون تعرفه خودروهای وارداتی به هم آهنگی نسبت داشتن حجم سواری بین 45 تا 90 درصد است. یعنی هر قدر حجم سواری خودروها افضل عطر شناسایی واردات آن اکثر است به نشانی محبوب خودروهایی که حجم موتورشان زیر 1500 سی‌سی است کمترین فهرست و خودروهایی که حجم موتورشان بالای 2000 سی سی شمیم بیشترین شناسایی را حیث دخول به کشور می پردازند.همچنین برطبق مقررات موجود، خودروهای بالای 2500 سی سی نمی توانند هوشیار و ناآگاه کشور شوند و ثبت پند آن با هر ارزی از عداد ارز متمنی یا ارز مرخص هم ناشایست است . این خودروها که خودروهای آمریکایی جزو آن است، در برتری 10 کالایی ثبات گرفته اند که ادخال کلیه کالاهای شمول این تقدم به کشور غیرشرعی ناروا است.

  • ۹۶/۰۵/۰۴
  • امین رضایی