اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

اسنوکر در معنای لغوی به معنای زشت ترین زشت هاست و برای تغییر معنی نیز یک o  به این کلمه اضافه شده این بازی با نام بین المللی Snooker  در سراسر دنیا ثبت شده است.

میز اسنوکر نوعی از میز بیلیارد است که برای بازی اسنوکر از آن استفاده میشود. این میز دارای 6 سوراخ که به آنها پاکت میگویند. چهار پاکت در 4 گوشه ی میز و دو پاکت در کناره های وسطی میز اسنوکر قرار دارد.

 روی میز اسنوکر نیز با پارچه ی سبز فلانل سبز پوشیده شده است.  پارچه ی سبز نشانگر زمین چمنی است که در دوران ابتدایی شکل گیری این بازی، در آن اسنوکر بازی میکردند. همچنین رنگ سبز باعث میشود تا چشم دیرتر خسته شود و درصد خطای دید نیز پایین میاید.

خرید میز اسنوکر

در دوران گذشته برای بازی اسنوکر، از عصا برای ضربه زدن به توپ ها استفاده میشد و پس از انقلاب صنعتی انگلیس چوب های نازک تر و حرفه ای تری برای اسنوکر ساخته شد.

سایز استاندارد میز اسنوکر برای بازی های رسمی، دارای طول 370 سانتیمتر و عرض 180 سانتیمتر میباشد. لازم به ذکر است که میز اسنوکر در سمت راست و سمت چپ به اندازه کمی در حد چند میلیمتر اختلاف وجود دارد. سمت چپ میز اسنوکر که توپ سبز در آن قرار میگیرد، کوچکتر از سمت راست میز است که توپ زرد قرار میگیرد.

میزهای اسنوکر در ابعاد و اندازه های مختلف و متفاوت ساخته و تولید میشود.

 

میز اسنوکر

  1. میز 12 فوت، ابعاد خارجی 356 در 208 سانتیمتر
  2. میز 10 فوت ، ابعاد خارجی 314 در 172 سانتیمتر
  3. میز 9 فوت، ابعاد خارجی 284 در 157 سانتیمتر
  4. میز 8 فوت، ابعاد خارجی 240 در 135 سانتیمتر

و ....

تفاوت میز بیلیارد و میز اسنوکر در ابعاد میز و نوع طراحی باندهای میز است. همچنین افراد ناوارد و تازه کار از میزهای کوچکتر و میزهای بیلیارد استفاده میکنند و افراد حرفه ای از میزهای با ابعاد بزرگتر و میزهای اسنوکر استفاده میکنند.

منبع: بیلیارد9

 

  • ۰۰/۰۹/۳۰
  • امین رضایی

خرید میز اسنور

میز اسنوکر