اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

نوروز یکی از بهترین ایامی می باشد که می توانید از آن به عنوان روزهای مناسبی برای سفر استفاده کنید و ادقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشید برای همین خاطر در این مقاله سعی کردیم که شما را با یکی از مهم ترین کشورهایی که می توانید به آن سفر کنید معرفی کنیم. در ادامه در وبلاگ اخبار روز ایران در مورد لذت سفر به کشور مالزی بیشتر می گوییم.

کشور مالزی یکی از زیباترین کشورها در جنوب شرقی آسیاست و خانه­ای برای چندین ملت به حساب می­آید. مالزی نیز مانند بسیاری دیگر از کشورهای آسیا، مقصد بسیاری از توریست‌ها از سراسر دنیا بوده و تور مالزی نوروز ۹۸ هر ساله یکی از پر ترافیک‌ترین تورهای گردشگری منطقه می‌باشد. در ادامه با ما در مقاله ی خانه ای برای چندین ملت همراه باشید.

خانه ای برای چندین ملت

منظره­های بسیار زیبا و جزایر فوق­العاده آن از جاذبه­ های گردشگری مالزیست که هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می­کند. وجود این همه تنوع در جاذبه‌های گردشگری، تور مالزی را به یکی از جذابترین و دیدنی­ترین تورهای گردشگری تبدیل کرده است. در کنار دیدن مالزی می توانید می توانید از تور پوکت نوروز ۹۸ نیز استفاده کنید.

کوالالامپور پایتخت مالزی مرکزی برای خرید، خورد و خوراک و ماجراجویی برای گردشگرانیست که از سراسر دنیا به این کشور سفر کرده­اند و مکانی مناسب برای خارجی‌ها و توریست‌های علاقه‌مند به طبیعت است.

مالزی در بین کشورهای توریست ­پذیر رتبه یازدهم را کسب کرده است و این به خاطر وجود تعداد بالای توریست­هاییست که از سراسر جهان به این کشور سفر می­کنند. مالزی به علت مجاورت با اقیانوس دارای آب و هوای معتدلیست که تورهای بسیاری این منطقه را برای سفرهای گرمسیری خود انتخاب می­کنند.

شهر جورج یکی از زیباترین جاذبه­های مالزیست. این شهر با داشتن ترکیبی از معماری­های باستانی و مدرن و همچنین وجود آسمان خراش­های بزرگ و مرتفع در بالای این شهر مکانی جذاب و دیدنی برای گردشگران به حساب می­آید. این شهر در سال ۲۰۰۸ در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

خانه ای برای چندین ملت

یکی دیگر از مناطق بسیار زیبای کشور مالزی ارتفاعات کامرون است که مرکز کشت چای در مالزیست و منطقه ای پر از منابع طبیعی با آب و هوای بسیار معتدل و خوب است و لیدرهای بسیاری این منطقه را برای بازدید گردشگران انتخاب می­کنند.


جزایر پرهنتیان از زیباترین جاذبه ­های گردشگری مالزی است که از جزیره­های کوچک و بزرگ و مرجانی کوچک و بزرگی تشکیل شده است که در حاشیه سواحل شمال شرقی مالزی در ایالت ترنگانو و نزدیکی مرز تایلند قرار دارد. باغ گیاه­شناسی پردانا،شهربازی سان وِی لاگون نیز مناطق جذابی دیگر در این کشور دیدنی می­باشند که توریست­های بسیاری را به خود جذب می­کنند.

سریلانکا کشوری جزیره­ای در قاره آسیاست که دارای حیات وحش دیدنی، مزارع زیبای چای و سواحل بکر زیبا و کشوری سرشار از انرژی و تاریخ غنی است. مارکوپولو این جزیره را یکی از زیباترین جزایر دنیا می­داند و بازرگانان ایرانی اولین بار این جزیره را سرندیپ به معنای نعمت و خوش اقبالی نام گذاری کرده اند. در کنار این موضوع که می توانید از آژانس مسافرتی کاروانیک برای سفر به مالزی استفاده کنید باید گفت که کشور سریلانکا طی سال های اخیر توانسته است نام خود را در کنار کشورهای معروف توریستی جهان به ثبت برساند.

سریلانکا به دلیل داشتن آب و هوای گوناگون “جزیره‌ای برای تمام فصول” به حساب می­آید. شهر تاریخی پولوناروا یکی از مکان­های دیدنی این جزیرست که از قرن ۱۱تا ۱۳میلادی پایتخت کشور سریلانکا بوده است و در آن ۴ مجسمه که از صخره تراشیده شده­اند در آن قرار دارند و براساس یک آیین تشریفاتی گردشگران برای مشاهده نزدیک این چهار مجسمه باید با پای برهنه در محوطه حاضر شوند و نیز نباید به مجسمه‌ ها پشت کنند.

خانه ای برای چندین ملت

شهر زیبای کندی و کلمبو بزرگ ‌ترین شهر و پایتخت تجاری سریلانکا از دیگر مناطق دیدنی و جذاب در سریلانکا هستند تمامی این جاذبه ­ها در کنار هم تور سریلانکا را به یکی جذابترین تورهای گردشگری تبدیل کرده است.

  • ۹۷/۱۱/۰۸
  • امین رضایی