اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

 

به گفته ADA، گیاهخواران کمتر در روی گردان خطراتی نظیر زیان های قلبی، چنگار پستان و تخمدان، دیابت، فربگی و فشار خون ارتفاع قرار می گیرند زیرا این نوع رویه غذایی یک رژیم گیاهی سالم، کم چرب و لبالب از فیبر به شمار می رود؛ البته باید توجه داشت که اگر در این نوع احتماء از میان ثمره های چرب، غذاهای سرخ شده، محصولات لبنی پرچرب و تخم مرغ زیاد استفاده شود، می تواند بیش از حد روغن را به بدن منتقل کند؛ بدین سبب یک احتماء گیاهی خوب مانند آخرت اجناس رژیم های غذایی سالم، باید فقره سبب نهی و امر و بهبودی مصیبت ها طراحی شود.
بسیاری بر این باورند که غذاهای گیاهی صحیح هستند و فرآورده‌های حیوانی ناسالم. براساس دعا شورای معلومات غذایی غرب (EUFIC) غذادادن صحیح تنها بخاطر نوع پرهیز غذایی گیاه‌خواری و همه چیزخواری نیست، بلکه به نوع مصرف غذایی و طرز پخت آن نیز ارتباط دارد. به عنوان مثال غذای گیاهی حاوی شکر زیاد که در زیت مجعد بسیار طبخ شده باشد، غذایی ناسالم است اما غذایی گوشتی عریان از چربی و شهد اضافی که به پوست آبپز یا کبابی منتظم شده، غذایی مصدوم لحاظ می‌شود.
در منتها نکته اصلی این است که با رعایت اصول خورانیدن سالم، هردو احتماء همه‌چیزخواری و گیاه‌خواری می‌توانند دربردارنده اطمینان و عمر کامل بابت افراد باشند و بهتر است در باره رژیم غذایی کم ارزش با پزشک و متخصص هم مشورت شود.
افزایش استعمال سبزیجات، میوه، بنشن و مغزدانه‌ها و بازهم کاهش استفاده گوشت و چربی‌های وفور ولی لاکن بلوز بی آستین روش اطعام بابت همه چیزخواران باشد. بازهم کاربرد شایسته خراج باروت غذایی گیاهی مختلف و متنوع، کفیل مصونیت و خطر کسانی است که گیاه‌خواری را به نشانی سبک تعیش خود در پیش گرفته‌اند.

  • ۹۶/۰۵/۰۸
  • امین رضایی