اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آلمان کشوری است که دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد. یکی از این جاذبه ها، جاذبه های مذهبی کشور آلمان می باشد که رابطه ی مستقیمی با مسیحیت دارد. یکی از این دیدنی ها کلیسای بسیار زیبای کلن می باشد که از جنبه های مختلفی دارد زیبایی های خاص خود می باشد. در ادامه این مطلب در مورد این کلیسا بیشتر صحبت خواهیم کرد.

کلیسای جامع کلن آلمان

  • امین رضایی

انواع مختلفی از حیوانت خانگی در دنیا وجود دارد که می توان از آن ها نگهداری کرد، نژاد سگ شیتزو تریر یکی از نژاد هایی است که در کشور چین به دلیل ارتباطش با مذهب بودا از احترام خاصی برخوردار است و از مهم ترین نژادهای سگ در این کشور محسوب می شود. برخی شهرت آن را به اوایل قرن 17 میلادی در تبت نسبت می دهند و برخی به علت علاقه ملکه از سلسله مینگ به آن اشاره می کنند. معرفی سگ شیتزو توسط چینی ها به سال 1935 برمی گردد. در سال 1960 میلادی نیز به عنوان سگ معروف آمریکا نائل شد. اولین جفت نیز در سال 1930 به انگلستان وارد شد و 16 سال بعد به ثبت رسید. به نوعی می توان گفت شیتزو محبوب ترین نژاد سگ دنیا است.

سگ شیتزو
سگ شیتزو

از لحاظ ظاهری می توان گفت که این سگ شبیه شیر است و سری گرد ، بینی سیاه ، چشمانی درشت با فاصله زیاد نسبت به هم ، دندان هایی موازی و مو هایی بلند و پر دارد. ارتفاعش از طول بدن کمی کمتر است. رنگ های آن آبی ، طوسی و تیره می باشد. وزن آن به حدود 4 تا 7 کیلو گرم در هردو جنسیت می رسد. طول عمر آن 15 سال و بیشتر تخمین زده شده است. به طور کلی جزء گروه سگ های عروسکی قرار می گیرد.

  • امین رضایی
  • ۰
  • ۰

پیشرفت در تکنولوژی دنیای امروزی به حدی بوده است که امروزه شاهد ظهور تلفن های همراهی عجیب هستیم که از آن بین می توان به انعطاف و قابلیت انعطلاف این تلفن های همراه اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم گوشی جدید هوشمند سامسونگ را بررسی کنیم...


قطعا با شرکت های بزرگی مانند سامسونگ آشنا هستید شرکتی که هر روز تولیدات جدیدی رو همراه با کاربرد های جدید وارد بازار میکند و از تمام اقسا نقاط دنیا طرفداران خود را مجذوب خود کرده است این شرکت با مهندسان و کارشناسان خود چندی پیش از چند محصول خود که جز تکنولوژی های جدید محسوب میشود رونمایی کردند که به اختصار به یکی از آنها خواهیم پرداخت.در ادامه در مورد نمایشگر جدید منعطف سامسونگ خواهیم بیشتر صحبت می کنیم.

شرکت سامسونگ در نمایشگاه تکنولوژی که در دوشنبه اخیر برگزار شده بود اعلام کرد که از اولین نمایشگر بسط پذیر دنیا اعلام خواهد نمود. نتظر این هستیم که این نمایشگر‌ صنعت نمایشگرها‌ را وارد دوره ای متفاوت کند.

نمایشگرهای سامسونگ نمایشگرهای سامسونگ

در ادامه این مطلب با توجه به اخبار شرکت سامسونگ می توان گفت که، نمایشگر‌های اولد بسط پذیر جدید کاملا متفاوت هستند چرا که امکان خمیده شدن در چندین جهت مختلف را دارند، پنل‌های قابل انعطاف پیشین تنها  از یک جهت ممکن بود که خم شوند. این محصول در SID 2017 به بازار عرضه خواهد شد.

نمایشگر سامسونگ نمایشگر سامسونگ
  • امین رضایی