اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

یکی از زیبای ترین نژاد های سگ دنیا نژاد سگ هاسکی می باشد که دارای ویژگی های خاصی می باشد این سگ در کنار تمام زیبایی های خود دارای هوش بسیار زیادی می باشد و اینکه باید در مورد شرایط نگهداری این سگ نیز حساس بود زیرا باید در شرایط خاصی از این سگ مراقبت کرد که دچار مشکل و بیماری نشود. در ادامه در مورد نژاد زیبای سگ هاسکی بیشتر صحبت خواهیم کرد.


هاسکی سگی قدرتمند و کاری می‌باشد. در همه رنگها از سفید یکدست تا سپید یافت می‌شود. معمولاً بصورت دو رنگ سفید وسفید، خاکستری رنگ و سپیدرنگ، آتش رنگ و سپیدرنگ و نارنجی و سپید یافت می‌شود. در اکثر سگها صورت و زیر بدن سفید می‌باشد. گوشها حالت برافراشته و نوک تیز دارند و همانند سایر نژادهای سگ درسیبری دارای چشمان آبی رنگ می‌باشند. چشم های گاهی روزگار نیز دو رنگ است (آبی – قهوه ای). در بین پنجه‌ها دارای مو می‌باشد که این امر راه رفتنش را بر روی برف و یخ سهل می سازد. در ادامه این مقاله با شرایط نگهداری از هاسکی آشنا خواهیم شد.
 شرایط نگهداری از هاسکی
لایه زیرتر موها زبر و ضخیم و لایه خارجی صاف و نرم می‌باشد. هاسکی توانمند است تا در دمای 60- مقام به راحتی زیستن کند.خلق و خوی هاسکی سگی آرام و بازیگوش می‌باشد. مشتاق و گاهی اوقات لجباز. به اعضای خانواده‌ای که در آن بزرگ تر می‌شود بسیار علاقه مند است. با ذکاوت ، همگانی و با محبت می‌باشد. هرچند قدرت اضافی مخصوصاً در تولگی دارد اما سگ سر براه و مطیعی می‌باشد. رابطه مناسبی با کودکان دارد. بسیار کم پارس می‌کند به این دلیل نگهبان مناسبی نمی‌باشد.

استعداد خوبی در آموزش دارد اما این کار را باید با صبر و طاقت اعمال داد چراکه هاسکی می‌تواند گاهی دوران کله شق شود. اگر بیکار بماند خیلی زود شکیب اش سر می‌رود. از خلوت متنفر است بدین لحاظ اگر ساعات اضافی را خارج از مسکن سپری می کنید البته یک جفت و هم بازی به خاطر سگ خود یافت کنید. به غذای کمتری نسبت به آنچه به نظرمی رسد ضرورت دارد. اگر از سنین پایین معاشرتی شود با دیگر جانواران مشکلی ندارد. شرایط نگهداری از هاسکی
هیچ گاه هاسکی خود را در خودروی پارک شده نگذارید دمای داخل یک خودرو در وضعیت پارک شده بسیار آرام افزایش می یابد چنان که در عرض فقط ۵ دقیقه دمای هوای داخل می تواند به ۴۸-۶۰ درجه سانتی گراد برسد با آن که باز بودن پنجره ها به تعدیل دمای اندر کمک می کند ولی باز هم دمای هوا بسیار بالاتر از حالت فطری و مناسب برای این سگ خواهد بود.
 شرایط نگهداری از هاسکی
بالا رفتن به علت آن است که خودرو مانند یک گلخانه عمل می کند یعنی اجازه دخول روشنی به داخل را داده ولی نمی گذارد حرارت به بیرون برود بنابراین در هوای گرم بهتر است هاسکی خود را با خودرو خارج نبرید سیبرین هاسکی بهترین حسش را زمانی دارد که همراه اعضای مسکن در کوشش هایی شرکت داشته باشد. بهترین نحوی که می تواند این حس را در آنها به مرحله عمل نزدیک کرد، مختار گذاشتن آنها به خاطر برگشتن به درون مسکن و همچنین رفتن به محوطه است که این با گذاشتن درب مخصوص سگ اتفاق خواهد افتاد.
شرایط نگهداری از هاسکی
اگر گذاشتن درب مخصوص سگ امکان پذیر نیست؛ به هاسکی یاد دهید تا خودش خارج رود و به درون بیاید , قابلیت هاسکی برای باز کردن در، بوسیله زیر کشیدن دستگیره ی در از توانایی هایی است که در اولین بار، ناظر را به اعجاب وا خواهد داشت.
  • ۹۶/۰۵/۳۱
  • امین رضایی