اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کودکان همواره دنیای کاملا متفاوتی نسبه به بزرگسال ها داشته اند. گاهی انها نیازهایی دارند که اگر به آنها توجه نشود ممکن است در اینده به مشکل بخورند. گاهی نیز این کودکان دچار ضعف هایی همچون ضعف عاطفی می شوند که روش برخورد یا آنها نیز متفاوت است.


کودکان از دنیای خیلی متفاوتی نسبت به ما برخوردارند و تمام شیطنت ها و بازی های آنها براساس دنیای زیبای کودکی آنهاست و باید قبل از اینکه کودکی را وارد زندگی خود کنیم در مورد رفتارها و اخلاقیات مطالعه داشته باشیم تا بتوانیم در مقابل رفتار کودکان برخورد مناسبی داشته باشیم. شما با تحریک خلاقیت کودک می توانید یک کودک خلاق داشته باشیدو چگونه می توانیم یک کودک خلاق داشته باشیم. برای بالابردن تفکر خلاقانه در سن های پایین احتیاج به مقداری محرک های مفید دارید. تا بتوانید توانایی ادراکی و حرکتی کودکان را مشاهده کنید احتیاج به سرگرمی هایی مانند گل کاری و باغچه بانی دارید.

کودکان و دنیای متفاوت آنها

کودکان و دنیای متفاوت آنها

حتما نباید کودک شما بتواند یک شاهکار هنری خلق کند، هنر نقش بسیار مهمی در زندگی همه انسان‌ها مخصوصا کودکان ایفا می‌کند. مهارت کودکان برای تفکر خلاق، از جنبه‌های گوناگونی برای آنان موثر است:

  • قابلیت خود اظهاری
  • سلامت روانی
  • رشد ذهنی
  • فهم متغیرها

تمام این مهارت‌ها و ویژگی‌ها برای پیشرفت و زندگی مطلوب کودکان مهم و پر اهمیت هستند.

کودکان و دنیای متفاوت آنها

کودکان و دنیای متفاوت آنها

  • امین رضایی
  • ۰
  • ۰

بازارها معمولا همیشه پر فراز و نشیب هستند اما بازار مسکن حتما در زمان رکود خود نیز فعالیت هایش را در سطح پایین تری ادامه می دهد که در نتیجه صنایع وابسته به آن هم می توانند در این وضعیت به فعالیت شان ادامه دهند. یکی از مهمترین بخش هایی که در این خصوص باید به آن اشاره کنیم بخش صنایع پوششی ساختمان است که همواره از مهمترین اجزای هر ساختمانی محسوب می شده است.

بازار مسکن و ساخت و ساز املاک از آن نوع بازارهایی است که حتی در زمان رکود نیز به میزان قابل توجهی جریان دارد. کم نیستند افرادی که قصد دارند ملک های بافت قدیمی و فرسوده خود را تخریب کرده و بجای آن آپارتمان هایی مدرن و مستحکم بسازند.

ساخت ساختمان خود دارای پروسه ای مهندسی شده و مهم است که در آن از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و با کیفیت ترین مصالح باید استفاده شود تا در نهایت یک ساختمان ایمن بنا شود. یکی از مهمترین بخش های مربوط به هر ساختمان، صنایع پوششی بکار رفته در اجزای مختلف آن است که باعث می شود ساختمان و ملک شما تا مدت ها در برابر عوامل محیطی ایمن و بدون فرسودگی باقی بماند.

صنایع پوششی ساختمان، ایمنی و زیبایی توامان

صنایع پوششی ساختمان، ایمنی و زیبایی توامان

مهمترین صنایع پوششی ساختمان شامل 5 یا 6 بخش می شوند که در بین آنها بطور کلی دو مورد زیر از پر استفاده ترین و حائز اهمیت ترین آنها محسوب می گردند:

  • عایق های رطوبتی بام
  • کفپوش های اپوکسی

در همین ابتدا می توان به این عبارت که صنایع پوششی ساختمان، ایمنی و زیبایی توامان را به همراه دارند، اعتراف نمود. بدون شک شما نیز در پایان مطالعه این مقاله به این نتیجه خواهید رسید.

عایق های رطوبتی بام

در بین موارد گفته شده احتمالا شما با عایق های رطوبتی بام بیشتر آشنا هستید. در ایران بیشترین استفاده از عایق های رطوبتی در پشت بام ها و بصورت ایزوگام می باشد؛ البته استفاده از این نوع عایق ها در شهرهای شمالی کشور که دارای سقوفی شیب دار(شیروانی) هستند، کمتر دیده می شود.

عایق رطوبتی بام

عایق رطوبتی بام

در سالیان گذشته، با توجه به پیشرفت دانش و فناوری، شاهد استفاده از انواع جدیدتر عایق های رطوبتی بام بوده ایم که در مقایسه با ایزوگام ها که بر پایه قیر می باشند، هم زیباتر و هم مقاوم تر و کارآمدتر هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عایق های رطوبتی می توانید به وب‌سایت عکاظ خاورمیانه مراجعه کنید.

  • امین رضایی