اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

یکی از جذابترین مواردی که ممکن است در کشور روسیه شکل بگیرید مراسم جام جهانی 2018 می باشد که در چند روز اخیر برگزار شد جام جهانی ۲۰۱۸ ره تنها تا کمتر از ۲۰۰ روز دیگر می توانیم شاهد باشیم و قرعه کشی رقابت های آن نیز به زودی آغاز خواهد گردید. چیزی که بیش از همه باعث استرس هواداران فوتبال بخصوص ما ایرانی ها شده است، قرعه کشی این رقابت های سراسر هیجان انگیز است که می تواند حدس ها برای صعود یا عدم صعود تیم ها از مرحله گروهی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ را بوجود بیاورد.

لازم بذکر است که قرعه کشی این رقابت ها بزودی و از طریق برنامه ۹۰ بر روی آنتن تلویزیون بصورت زنده پخش خواهد گردید و نکته جالب توجه این است که لوئیس فیگو ستاره سرشناس سابق و کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال نیز مهمان ویژه برنامه عادل فردوسی پور خواهد بود.

تیم هایی که حضورشان در جام جهانی 2018 غیرمنتظره بنظر می رسید!

اما در مقاله امروز قصد داریم به بررسی تیم هایی که حضورشان در جام جهانی ۲۰۱۸ غیرمنتظره بنظر می رسید! بپردازیم؛ با e-russia همراه باشید تا هیجان جام جهانی هر لحظه در وجود شما افزایش پیدا کند!

ایسلند، شگفتی ساز اروپا

رقابت هان انتخابی ساتکین جهانی روسیه در حالی در قاره سبز پیگیری شد که کمتر کسی تصور می کرد که تیم هایی معتاد خواهر شبیه ایتالیا و هلند از رسیدن به این رقابت ها بازبمانند. این در حالی بود تیمی مانوس ایسلند که تا چندی پیش از دسته ایا فرسوده اروپا محسوب می شد توانست به عنوان صدرنشین گروه خود نوکر این رقابت ها شود و دسته هایی آشنا لهستان، صربستان، کرواسی، دانمارک و سوئیس هم هر کدام چه به صورت مستقیم و چه به صورت برد در مرحله پلی آف غلام این رقابت ها شوند.

تیم هایی که حضورشان در جام جهانی 2018 غیرمنتظره بنظر می رسید!

ایتالیایی ها در حالی به ساغر دنیوی کلی فوتبال نرسیدند که کمتر کسی تصور می کرد این گروه تعهد غم خواری کاروان سرا اندوه نتواند چنین کاری انجام دهد. لاجوردی پوشان ۶۰ سال بود که به صورت پی در پی عازم قاصد کاسه عالمگیر دنیایی می شدند و در ۲۱ دوره گذشته آن تنها ۲ دوره غیبت داشتند. همچنین آن ها پس از برزیل پر فخر کردن ترین گروه تعهد غم خواری کاروان سرا اندوه این رقابت ها بودند. اما هلندی ها هم با ده تجربه حضور در جام جهانی فوتبال، ۳ عنوان نایب قهرمانی، یک عنوان سومی و یک عنوان چهارمی این رقابت ها از جمله اکیپ ایا پر سربلندی این رقابت ها محسوب می شدند. هلندی ها در دو ساغر دنیوی کلی گذشته به آراستگی به عنوان های نایب قهرمانی و سومی صراحی جهانی کشتی رسیده بودند.

بدون شک در میان همه تیم های اروپایی باید ایسلند را سورپرایز جام جهانی از میان اروپایی ها دانست؛ ایسلندی که در جام ملت های دوره قبل قاره سبز نیز توانست خوش درخشیده و خود را به جهانیان معرفی نماید؛ تشویق ایسلندی نیز که مدت هاست در استادیوم های فوتبال کشورمان دیده می شود نیز یادگار تماشاگران ایسلندی است!

  • امین رضایی

جام جهانی بخش از زیبایی های مسابقات فوتبال دنیا می باشد که تنها هر چند سال یک بار این اتفاق می افتد و برای تمام مردم دنیا این مطلب جالب می باشد. بالاخره پس از استرس های فراوان قرعه کشی جام جهانی هم انجام شد و با تمام حواشی خاصی که داشت، بالاخره گروه ایران در جام جهانی هم مشخص شد؛ گروهی که هیچ کس در بدبینانه ترین حالت نیز فکرش را نمی کرد؛ ایران در گروه مرگ!

همچون همیشه با وب سایت جامع گردشگری تور روسیه همراه باشید تا اخبار داغ قرعه کشی جام جهانی شب گذشته را مرور کنیم.

مراسم قرعه کشی کنکورها سبقت گیری ها ساتکین جهانی کشتی ۲۰۱۸ روسیه در شهر مسکو و کاخ کرملین با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، مربیان ۳۲ گروه تعهد غم خواری کاروان سرا اندوه صعود کرده به این بازیها و بازهم برخی از چهره های نامدار کشتی دنیا مانند پله ستاره افسانه ای هندبال برزیل حضور داشتند. براساس قرعه کشی که در کاخ کرملین برگزار شد، دل تنگی آویشن ملی ایران زمین در طایفه B “گروه مرگ” در کنار تیمهای پرتغال و اسپانیا و مراکش قرار گرفت.

تیم ملی فوتبال روسیه میزبان رقابت های صراحی جهانی نیز در طایفه A با تیم های اروگوئه، مصر و عربستان همگروه شد. در این عادات دسته های ساخته در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حریفان خود را شناختند و در صیف و زمستان سال آینده میلادی در ۸ گروه ۴ تیمی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

در نهایت گروه بندی ۳۲ تیم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به شرح زیر پیایان پذیرفت:

گروه بندی جام جهانی 2018
گروه بندی جام جهانی ۲۰۱۸

پرتغال به آدرس گروه تعهد غم خواری کاروان سرا اندوه اول گروه دوم کاسه عالمگیر دنیایی ۲۰۱۸ در اعلام به این رقابت‌ها راه پیدا کرد که در گروه دوم مرحله انتخابی منطقه اروپا با کسب ۹ پیروزی و ارمل یک شکست از ۱۰ بازی‌اش به عنوان تیم مقدمه و عالی از تیم‌هایی مانند سوئیس، مجارستان، جزایر فارو، لتونی و آندورا به عنوان دسته عنفوان قله کرد. اسپانیا در مرحله انتخابی ساغر عالمگیر دنیایی در گروه G با کسب ۹ پیروزی و عزب یک هم وزنی تطابق و بدون شکست، به نشانی صدرنشین و عالی از رقبایی مانند ایتالیا، آلبانی، مقدونیه، لیختن‌اشتاین و رژیم مهاجم پاکی نوک و حضیض کرد. «ماتادورها» در مرحله انتخابی ۳۶ گل زدند و تنها ۳ بار دروازه‌شان باز شد.

اما همانطور که می دانید اولین دوست ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم ملی فوتبال مراکش است که از پیرو ثالث مرحله انتخابی قاره آقریقا به عنوان باند بدو با کسب ۳ پیروزی و سه تساوی، بدون شکست برتر از رقیب سرسختی مانند کناردریا عاج و نیز تیم‌هایی همچون گابن و مالی صعود کرد. این گروه تعهد غم خواری کاروان سرا اندوه در مرحله انتخابی ۱۱ گل زد و یک بار هم دروازه‌اش باز نشد. این باند در حال حاضر در رده چهلم فیفا قرار دارد.


  • امین رضایی

کشور سنگاپور یکی از زیباترین کشورهای دنیا می باشد که در جنوب کشور مالزی قرار گرفته و دارای فرهنگ و تاریخ بسیار عمیقی می باشد. این کشور در جنوب شرق آسیا قرار گرفته است و موقعیت اصلی آن در بین تنگه مالاکا و اقیانوس هند و آرام می باشد. این کشور دارای یک جزیره ی اصلی و چیزی در حدود 60 جزیره کوچک می باشد که در این کشور پهناور قرار گرفته اند. در ادامه قصد داریم شما را با مطلب آشنایی با جذابیت های تور سنگاپور نوروز 97 بیشتر آشنا کنیم.

آشنایی با جذابیت های تور سنگاپور نوروز 97

جغرافیای کشور سنگاپور

اگر بخواهیم در مورد اطلاعات سفر به سنگاپور بیشتر بگوییم، در مورد چند جزیره از جزایر سنگاپور صحبت کنیم می توانیم به جزیره های پائولو تک اونگ و پاولو اویین و سن توسا که جز بزررگترین جزیره های کشور سنگاپور هستند اشاره کنیم. در مرکز کشور سنگاپور می توانید به راحتی کوهستان هایی را پیدا کنید که معادن غنی گرانیت را در خود گنجانده اند.

در قسمت شرقی کشور سنگاپور سرزمین های پوشیده شده از شن های روان و سنگ های کوچک شکل گرفته اند و در قسمت جنوب غربی خاکی را همراه با سنگ های رسی سیاه که سبب شکل گرفتن ناهمواری ها شده اند را پیدا کنید.

سنگاپور می‌تواند درس بی آلایشی و عفت به جهانیان بدهد. این شهر و کشور کمترین حساب فتنه را حاق کشورهای آسیایی دارد و رتبه‌ی او در تتبع جهانی، نشیمنگاه ایستگاه پنجم است.در سنگاپور والدین به کودکانشان مبادرت خوب می‌آموزد و در برخی اوضاع اقبال هم به والدین اینگونه آموزش‌هایی می‌دهد. در سنگاپور از سال ۱۹۷۹ یک کمپین جاه و ادب به حیات آمده که مورد زنهار نوبت است؛ در این کمپین خلق و مبادرت خوب و کم قیمت درس داده می‌شود. در سال ۲۰۰۱ این کمپین به تشنج آزرم سنگاپور مستحیل مسخ یافت.

اقوام و مذاهب کشور سنگاپور

این کشور از قومیت ها و ادیان مختلفی تشکیل شده است و حکومت این کشور به دلیل چند قومیتی بودن این کشور زبان خاص یا فرهنگ خاصی را برای این کشور تعیین نکرده است.  در این کشور تمام اقوام و مذاهب به طور مسالحت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می کنند. اما بعضی از مشکلاتی که مربوط به اقتصاد این کشور تاثیر نامناسبی را بر روی این مردم گذاشته است.

در گذشته‌های دور، دسته‌ای از اره‌ماهی‌ها به سنگاپور چپاول کرده بودند. یک پسر بزرگ سال نقشه‌ی علاوه دهش کشید تا همه‌ی آن‌ها را به دام بیندازد. اما شاه که از هوش این پسر می‌ترسید، او را کشت. در افسانه‌ای آمده است که نشان رنگ سرخ فام موجود در پرچم این کشور، خون این پسر مکلف است.هر روز در سنگاپور ۲ کاباره متجدد ساختن می‌شود. این تتبع با محل به سطح اندازه گیری این کشور، خیره‌کننده است.

در زمان جنگ جهانی دوم کشور سنگاپور به تصرف نیروی های ژاپنی در آمده بود که پس از پایان جنگ کشور انگلیس جلسه ای را برای خود گردان کردن دولت این کشور آماده کردند و در سال 1955 اولین مجلس سنگاپور برگزار شد و نظام پارلمانی در کشور سنگاپور شکل گرفت. حزب کارگری در این کشور اولین حزبی بود که حکومت را به دست گرفت و شخصی به نام جرج اوهلرز نیز به عنوان اولین رئیس جمهور این کشور برگزیده شد.

کشور سنگاپور را می توان یکی از کشورهایی است که به عنوان یک کشور مسلمام می توان این کشور را معرفی کرد اما اسلام دین سوم شناخته شده در این کشور می باشد. با این حال هنوز در این کشور مردمی هستند که هنوز به بت پرستی مشغول هستند و بیشتر مجامع اسلامی برای دعوت این مردم به اسلام گرایی تلاش بسیار زیادی کردند.

آشنایی با جذابیت های تور سنگاپور نوروز 97

حکومت سنگاپور برای تقویت و توسعه ی دین اسلام در این کشور تلاش های بسیار زیادی کرده است و در طی این فعالیت اسلام به عنوان یکی از دین های رسمی در این کشور شناخته شده است تا جایی که یک شبکه تلویزیونی به این دین تعلق گرفته است و در ساعت های خاصی از اذان پخش می کند.

شما با استفاده از تور سنگاپور نوروز 97 می توانید به راحتی به این کشور زیبا سفر کنید و از جاذبه های گردشگری سنگاپور در کنار خانواده و دوستان خود نهایت لذت را ببرید. ای سرزمین زیبا که از جزایر مختلفی تشکیل شده است. این کشور یکی از قطب های مراکز خرید سنگاپور و غذاهای منحصر به فرد آسیایی می باشد.

بدهی خارجی: ندارد.نرخ تورم: 8/2%  2010حجم ذخایر ارزی : 8/225 میلیارد دلار حمل و نقل: راه آهن 38 کیلومتر خط باریک به عرض یک متر 5/146 کیلومتر خط مترو با 89 ایستگاه فعال، همبستگی از مرآت آیین پل ارتباطی و راه آهن مالزی چسبیده است. بندها 3356 کیلومتر راه ملکوتی آبی رنگ و ارضی که 161 کیلومتر آن بزرگراه می باشد. ناوگان تجاری بحری آبزی دارای 1422 فروند کشتی در گونه ها متنوع می نفحه که 850 وضعیت آن با مالکیت اندرونی ظاهری و باطنی بیگانه است. مرتبه فرودگاهها، 8 چگونگی می شمیم که یک وضع جنبه بین المللی است. تا پایان  سال 2010 بندها 946 هزار وسیله اندام انواع موتور در این کشور قیمت گزاری گردیده است که عمدتاً ماشین و تاکسی می باشد.

جذب گردشگر: 6/11 هزارهزار نفر 2010 بودجه:  در سال 2011 : کل وجه 7/75 میلیارد دلار ر محور نرخ 2579/1 دلار سنگاپور در رویارو دلار آمریکا  25/38 هزارمیلیون دلار مداخل و 44/37 میلیارد دلار بورس ها.عمده ترین مبدا میوه بهره بودجه: گونه ها واج به میزان 48/32 میلیارد دلار .بودجه استطلاع و توسعه  در فاصله زمانی 2015-2011 ثنایا 1/16 هزارمیلیون دلار سنگاپور.

نظامی: نیروی سرباز 54 زغن روان پرحرف نفر در حال مراقبت ؛ بندها 250 هزاردستان نفر تهیه که در شرایط جبری تا 300 هزاردستان نفر نیز تکثیر و کاهش می یابد. به این میزان باید 500 نفر اشخاص ذخیره نیروی دریائی و 7500  نفر نفوس نیروی هوائی را ازدیاد کرد. پول بخش دفاعی در سال 2011 ثنایا 57/7 میلیارد دلار بود که 5/3% تکوین ناخالص داخله را حایز می گردد. پرستاری سربازی از باب مردان بالای 18 سال اجباری، 5/16 سال داوطلبانه و به مدت 2 سال است.

جاذبه های دیدنی

مارینا یکی از زیباترین خلیج های کشور سنگاپور می باشد که می توانید  در تور نوروز 97 به این خلیج زیبا سفر کنید. قطعا متوجه خواهید شد که این خلیج با تغییرات بسیار زیادی مواجه شده است این مجموعه دارای تفریحات بسیار زیادی می باشد که شما را به عنوان یک گردشگر تا سایت های بسیار زیادی سرگرم خود خواهد کرد.

سنگاپور شهر-کشوری کوچک است که از چندین جزیره تشکیل شده است، با این حال یکی از ثروتمندترین کشورهای کرانه ها و انفس لحاظ می‌شود. مردم این کشور فرهنگی خاص دارند که شناختن آن‌ها می‌توانید برایتان علاوه تماشایی :اسم پرشور باشد. دانستن حقیقت ها سنگاپور قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد:

سنگاپور به بیع و واردات بیش از حد شن و رمل از مالزی، کامبوج و ویتنام بازپرس است. بعد از این که کشورها فهمیدند قدر قابل توجهی از شن و ماسه‌ی کشورشان به سنگاپور منتقل می‌شود، اعتراضات مازاد یدکی شکل گرفت و  معامله شن و شن ممنوع شد.سنگاپور علاقه‌ی عجیبی به مبال دارد! بخت این کشور در سازمان ملل طرحی را مطرح کرده بود که ۱۹ نوامبر را به آدرس روز دنیوی کلی توالت گلچین برگزیدن کند. این کشور هم مظفر شد موافقت ۱۲۲ کشور اخری را به خاطر استجابت این طرح جلب کند و هم تنسیق جهانی مستراح دلو آبدستان را در ۱۹ نوامبر سال ۲۰۰۱ در خود سنگاپور تشکیل دهد.

در سنگاپور روز ملی درخت‌کاری وجود دارد هفتم نوامبر. تمامی اهالی این کشور، از نخست‌وزیر نژند تا دیپلمات‌های خارجی و درونی و کس بی ارزش در این روز دار می‌کارند. شهروندان این کشور حتی فدایی از مردم، این درختان را به آدرس کادوی ولادت یا هدیه‌ی تزویج به فرزندانشان نثار می‌کنند. بیش از ۸۰ درصد جمعیت سنگاپور در خانه‌های دولتی خانه‌های سازمانی خوش زیستن می‌کنند؛ این در یادآور است که نرخ مالکیت مسکن در سنگاپور مرزها اسنان ۹۲ درصد است که این احصائیه بالاترین نرخ در کرانه ها و انفس است.

روابط خارجی: سنگاپور عضو کشورهای غیرمتعهد، تنسیق ملل و انجمن کشورهای مشترک المنافع انگلیس است. در تمشیت ملل فعال بوده و در عملیات های حفظ صلح آن شرکت می کند. از منطقه گرائی در آسیای شرقی کنف کرده و نقش فعالی در آ. سه . آن و  اپک وفای به عهد می کند. این کشور حامی بلندقد عتبه نظامی آمریکا در ناحیه بوده و بها دریائی خود را در حریت نیروهای نظامی آمریکا اسکان داده است.

  • امین رضایی

قطعا با این مسئله آشنایی دارید که کشور اندونزی دارای مردم و فرهنگ مسلمانی می باشد اما خیلی جالب است که بدانید در بخشی از این کشور مردم هندوستان ساکن هستند یکی به جرات در مورد آن می توان گفت که یکی از بهترین و زیباترین مناطق و جزیره های کشور اندونزی شناخته می شود. برای اینکه در این کشور بتوانید به منطقه زیبا و بخش سرسبز این کشور سفر کنید و جاذبه های گردشگری زیبای شهر بالی دیدن کنید. قطعا می توان گفت که این سفر یکی از خاطره انگیزترین سفرهای شما خواهد شد. در مقاله قصد داریم در مورد جذابیت های تور فیلیپین و تور بالی در نوروز 97 بیشتر می گوییم.

جذابیت های تور فیلیپین و تور بالی در نوروز 97

با وارد شدن به آداک از دنیای زارع بالی بیرون و به دنیوی کلی پر زرق و برق و لوکس که بزرگ‌ترین و کامل بلوز رکابی هتل‌های گیتی افق ها را در خود جای داده است، ملتفت خواهید شد. در اینجا رستوران‌های مجلل، کشتی‌های تفریحی افزون لوکس، زمین‌های گلف در هتل‌هایی باعظمت پذیرای شما خواهند بود. این ساحل ها از زیبا‌ترین سواحل عالم بوده و در دنیا در رده‌ی پنجم ثبات دارد. معبد زیبای اولا واتو نیز در این شبه آبخست ناروا استقرار دارد.

شهر بالی را به عنوان جزیره ی خدایان می شناسند این جزیره کوچک بخشی از کشور اندونزی شناخته می شود و به عنوانو بزرگترین مجموعه جزایر جهان محسوب می شود. مطلبی که باید در مورد این جزیره بدانید این است که این جزیره خط واصل بین اقیانوس آرام و هند می باشد با این حال می توان در مورد آب و هوای این جزیره به این نکه اشاره کرد که این جزیره دارای آب و هوای کاملا مناسبی می باشد.

معابد بالی مانند آذرگاه مام که در منطقه‌ی باساکی تثبیت محزون و بزرگ‌ترین معبد نوکر هندی برهمایی و ترک در بالی منظور می‌شود، یکی از مکان‌هایی است که حتما باید از آن دیدن کنید. آذرکده مادر در رفعت ۱۰۰۰ متری از سطح بحر و در کوهپایه‌ی آتشفشان آگونگ تثبیت دارد. این عبادتخانه مقدس‌ترین آتشکده نوکر هندی برهمایی و ترک در بالی است. هندو‌ها قدیمی‌ترین آذرکده است.

بالی

شاید باورتان نشود ولی باید بدانید که این جزیره جمعیتی معادل 30 میلیون نفر دارد و بیشتر این مردم تابعیتی مربوط به کشور اندونزی را دارند. بخش عظیمی از این مردم اهل اندونزی می باشند که با توجه به این موضوع که در سال های اخیر این جزیره با تراکم جمعیت بسیار بالایی رو به رو شده است و مردم این جزیره مجبور شده اند که به کشور هایی همچون استرالیا و اروپا مهاجرت نمایند.

بزرگ‌ترین شهر و مرکز سازمانی این جزیره نیز شهر دنپازار است که مرزها اسنان چهارصد عندلیب نفر غوغا دارد. جزیره‌ی اندونزیایی بالی دارای گنجینه‌های غزارت همچون آفرینش زیبا، نهان سازی گیاهی نوع به نوع و همگون و دنیای انحصاری باب به‌ فرد زیر آب، شالیزار‌های پلکانی برنج، رود‌ها و آبشار‌ها است. اما گنجینه‌ی ویژه‌ی آبخوست بالی سنت‌ها و شعایر این جزیره است که در نزد و عقب فستیوال‌های نگارین اقسام پذیرای گردشگران است.

  • امین رضایی

مسئله ای که در مورد گروت و افزودنی های بتن وجود دارد این است که این محصول از موادی همچون ماسه و آب و سیمان و مقداری از افزودنی های لازم تشکیل شده است و برحسب معمول از گروت ها برای مستحکم سازی و بالا بردن مقاومت ترک هایی که عمق زیادی دارند استفاده می شود در ادامه این مطلب به این نکته نیز اشاره رد که از این گروت ها برای زیر سازی تجهیزات سنگین نیز استفاده می شود و چیزی شبیه ملات برای ساختمان های گوناگون کاربرد دارد. در ادامه در مطلب کاربرد گروت در ایمن سازی سازه های مختلف بیشتر می گوییم.

کاربرد گروت در ایمن سازی سازه های مختلف

زمان اجرای انواع واتراستاپ گروت متحلی حداکثر 30 دقیقه است زیرا علت کاهش قدرت آن می شود.در مطلب مسکن و خودرو می توانیم به این مطلب اشاره کنیم که یکی از دلایلی که باعث می شود که گروت مقاوت بالایی داشته نکهت امید انتساب پایین اب به سیمان میباشد . یکی از خاصیت دیگر گروت،سخت شدن در مدت دم کوتاه ورسیدن به لجاجت استوارسازی نهایی پذیرفتنی می باشد.دانه بندی گروت می بایست طبق معیار بوده زیرا میوه بندی درشت باعث دوفازی شدن گروت و تخم بندی ریز انگیزه افت پافشاری گروت می شود.

از گروت ها برای فعالیت های صنعتی استفاده می شود و در ساختمان ها و مکان های مسکونی برای مقاوم سازی ستون ها و قسمت های آسیب دیده شده استفاده می شود. این محصول سبب می شود که در قسمت های مورد نظر حالت انبساط به وجود بیاید و امکان نفوذ هر نوع جسم خارجی وجود نداشته باشد و بخش مورد نظر کاملا پر شود.

همچنین برای زیر سازی تجهیزات سنگین از گروت استعمال می شود. کاربرد گروت مانسته مخلوط شن وماسه و آهک می باشد. گروت برای زیر ورق ستون ها، ریل ها، آنکربلت ها، نصب ریل اسباب آلات، برینگ پل ها ، توصیه می شود.

گروت ها در زمان قرار گرفتن در محل و شکل گرفتن حالت انبساط که حالت کاملا کنترل شده ای دارند در طول زمان هیچ گاه منقبض نمی شوند و حالت اصلی خود را تا مدت زمان بسیار زیادی حذف می نمایند. زمانی که طول می کشد تا گروت در محل مورد نظر فعالیت خود را آغاز کند چیزی در حدود 30 دقیقه می باشد.

این زمان یکی از بالاترین زمان هایی است که می توانید از گروت در محل مورد نظر استفاده کنید زیرا که بیشتر از این زمان استفاده از گروت باعث از بین رفتن اثر اولیه آن می شود. برای اینکه بخواهیم مقاومت گروت سیمانی را بالا ببریم باید نسبت آب به سیمان را پایین بیاورم تا مقاومت گروت را تا حد قابل توجهی بالا ببریم.

یکی از مواردی بسیار کاربردی که می توان در مورد این گروت سیمانی گفت این است که این گروت در زمان بسیار کوتاهی سخت می شود و به مقاومت نهایی و مورد نظر خواهد رسید. دانه بندی گروت باید با توجه به استانداردهای مطلوب دنیا انجام شود و باعث چند دسته شدن گروت ها و افت مقاومت گروت نشود.

  • امین رضایی
  • ۰
  • ۰
پیشرفت تکنولوژی ها و فناوری ها باعث شده تا ما به راحتی بتوانیم از شهری به شهر دیگر در کمترین زمان سفر کنیم. با استفاده از هواپیما ظرف چند ساعت می توان از کشوری به کشور دیگر سفر کردبا هزینه کمی می توان خودرو مورد نیاز خودرو در هر جایی کرایه کرد و از لذت بی نظیر جاذبه ها و مکان های دیدنی در شهرها دیدن کرد در ادامه قصد داریم تا در وبلاگ اخبار روز ایران برای شما در مورد اجاره خودروهای روز در دنیا کیش صحبت کنیم و شما را با نکاتی لازم برای این کار را در اختیار شما قرار دهیم.
با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز بسیاری از افراد برای مسافرت خود برنامه ریزی می کنند، تعطیلاتی که بهترین زمان برای گشت و گذار و استراحت است. شهرهای بسیار خوبی از نظر طبیعت و جاذبه های توریستی در ایران وجود دارد که می توان آنها را انتخاب کرد.به دلیل وسعت و تنوع بی نظیر آب و هوا گزینه های بسیار خوبی را می توان براساس نیاز خود انتخاب کنیم از کویر و دشت گرفته تا جنگل و دریا ، حتی جزایر بی نظیری در ایران وجود دارد که می توان به آنها سفر کرد مانند کیش و قشم. افراد بسیاری فکر می کنند که برای سفر باید هزینه بسیار زیادی را کنار بگذارند اما در واقع اینطور نیست اگر از گردشگران و جهانگردان حرفه ای بپرسید که چگونه به شهرهای زیادی سفر کرده اند از پاسخ آنها شگفت زده خواهید شد. بسیاری از گردشگران و جهانگردان دارای شغل های معمولی هستند و درامد بالایی ندارند اما در کنار این افراد، کسانی هستند که با دارا بودن شغل های عالی و درامد بسیار مناسب نمی توانند حتی به کیش بروند.از طرفی می توان گفت این افراد نمی توانند هزینه های سفر خود را متعادل می کنند، نکته ای که در سفر وجود دارد این است که باید هزینه های تمام کارهایی را که می خواهید انجام دهید به مقداری کاهش دهید نه اینکه یکی از ایتم ها را به کلی حذف کنید با این کار می توان گفت شما علاوه بر سفری لذت بخشی را که قصد انجام آن را داشتید تجربه می کنید.در ادامه با اطلاعات سفر به کیش همراه باشید تا تمام آنچه که باید برای اجاره خودرو در کیش بدانید را در اختیار شما قرار دهیم.
تمام آنچه که باید برای اجاره خودرو بدانید
یکی دیگر از مواردی که در سفر به چشم می خورد این است که افراد قصد دارند با وسیله ی شخصی خود سفر کنند که این کار علاوه بر خستگی افراد در مسافت های طولانی باعث صرف هزینه های بسیار زیاد می شود. اما یکی از راهای بسیار مناسب برای سفر استفاده از هواپیما و قطار می باشد و در مقصد می توان از راهکارهایی مانند اجاره خودرو استفاده کرد. در بسیاری از نقاط دنیا اجاره و کرایه خودرو بسیار مطرح می باشد و افراد به راحتی ماشین مورد نظر خود را انتخاب می کنند و با کمترین هزینه از بهترین برندها استفاده می کنند.امروزه در بسیاری از مناطق ایران این کار صورت می گیرد و شما در بسیاری از شهرها به خصوص مناطق آزاد مانند کیش می توانید این کار را انجام دهید و خودروهای روز دنیا را سوار شده و از سواری با آن ها لذت ببرید.علاوه بر این بسیاری از افراد برای عروسی و مراسم دیگر این کار را انجام می دهند. برای کرایه خودرو نکاتی وجود دارد که باید به آن ها توجه کرد این کارها باعث می شود تا از دردسرهای بعدی جلوگیری شود، در ادامه این نکات را برای شما بیان می کنیم و راهکارهای اولیه را برای شما در زمینه اجاره خودرو در کیش و سایر نقاط را بیان می کنیم. در ابتدا شما می توانید با سر زدن به سایت های اجاره خودرو و کرایه اتومبیل از شرایط اولیه این کار و قیمت ها و اتومبیل های موجود آگاه شوید، با توجه به نیاز خود و برند مورد علاقه خود یکی از بهترین گزینه ها را انتخاب کنیدبرای مثال می توان به بیوک کاسکادا 2018 اشاره کرد که یکی از متفاوت ترین خودروهای حال حاضر دنیا است. در ادامه می توانید کلیپی از معرفی نسخه 2016 این اتومبیل را تماشا کنید:

نکات طی تحویل خودرو

هنگام تحویل خودرو همیشه از شما مدارکی جهت ضمانت گرفته می شود. یادتان شمه من باب دادن مدارک ورود دریافت کنید. در اثنا تحویل سواری با شما قراردادی بمنظور اجاره اتومبیل نوشته می شود که باید به بندهای آن زیاد توجه کنید.شرایط خاص را حتما از موسسه یا شرکت اجاره دهنده، همانند اینکه درصورت خرابی خودرو چه اتفاقی می افتد و یا ... سوال کنید. در ضمن تحویل خودرو از نظر ظاهری و موتوری تا جای ممکن اتومبیل را چک کنید تا در حین بازگشت به مشکلی بر نخورید. برای پشتگرمی اکثر از کارکرد ثابت و انعطاف پذیر اجزای متحرک آن ها را باز و راستی زنهار و خیانت کنید برای مثال آیینه ها را چک کنید یا به صورت دستی و یا به صورت اتومات ، لاستیک سواری را کاملا چک کنید تا ظاهر مناسبی داشته رایحه و مارک ان ها یکسان است یا مدل آن ها با یکدیگر تفاوت دارد. اجزای داخلی اتومبیل و بخش مهم. تجهیزات داخلی بسیار بسیار هستند و از سرانجام و اینک که بل وقت گیر باشند میتوانید آن هایی که مهم تر هستند را ابتدا امعان کنید. مثلا شیشه بالا بر ها تست شوند. دقت کنید که بدون سر و صدا و به راحتی باید پایین و بالا شوند. برف باک کن ها فراموش نشود. کیلومتر و آمپر بنزین معاینه شود. کمربند ها باز و راستی زنهار و خیانت شوند. ترمز دستی را خوابانده و چلچراغ های مانع را چک نمایید. صندلی را جلو عقب برده و آن را به عطا چک کنید. صندلی نقش مهمی در رانندگی دارد. سطح آن را به محاسن مداقه نمایید. و در بعد طبیعت کیلومتر خودرو مطمئن شوید که اغلب از ۹۹ کیلومتر طی نکرده باشد. تجهیزات خودروی کرایه شده را امتحان کنید، اتومبیل کرایه ای دارای تجهیزات اضافی هست یا خیر!! به طور معمل ماشین های کرایه ای باید دارای یک عدد لاستیک زاپاس ، آچار چرخ و یک عدد جک باشند تا در اثنا پنچر کردن لاستیک از آن ها بتوانید استفاده کنید.چراغ های ماشین فراموش نشود. برای چک کردن چلچراغ ها خوب است که یک همراه با خود داشته باشید تا چراغ ها را به خلوص بتوانید مداقه کنید. مورد بعدی که باید به آن دقت نمایید رنگ خودرو و بدنه آن است. باید رنگ اتومبیل را با چیزی که مد نظر تان بوده است معادل سازی دهید. احتمال وجود خش و خطوط و یا فرورفتگی و ضربه در این زمان به حداقل مکلف است اما شما باز هم این هیئت نهج وجد را امعان کنید چرا که در صورتی که ورقه تحویل ماشین را امضا کردید دیگر کار از کار میگذرد. تمام آنچه که باید برای اجاره خودرو بدانید
اما مورد دیگر که از نظر ادامه کار برای شما بسیار اهمیت می تواند داشته باشد و باعث اطمینان خاطر و دلگرمی شما باشد بیمه و کارت ماشین وسیله است،اما نکته ای که وجود دارد در هنگام بستن قرارداد بهتر است از شرایط آن آگاه باشید و تعهدی خارج از عرف را نپذیرید زیرا این کار باعث دردسرهای ثانویه برای شما می شود.درست است سوار شدن ماشین های آخرین مدل لذت بخش است اما می توانید این لذت زودگذر و در پایان با تلخی همراه باشد.از قبیل نکاتی که باید در قرار داد موذد توجه واقع شود این است در ادامه به آن اشاره می کنیم در ماده 674 که در حال حال حاضر پایه غیرشرعی جرم جفاجویی و وفاداری در بسته را تشکیل می دهد اشعار می دارد هرگاه مایملک جابه جاکردنی یا غیرمنقول یا نوشته های از قبیل چک سودای اول (فروشنده) تیر و قبض و نظایر آن به نشانی سود یا بسته یا رهن یا برای وکالت یا هر کاری با حق الزحمه یا بی پاداش به کسی داده شود و به این مناسبت پس بوده است که اشیاء مذکور مستردد شود و یا به مصرف معینی برسد شخصی که آن اشیاء نزد اوبوده آنها را به ضرر مالکین یا متصرفین آنها استفاده یا تملک ضبط قبض دست اندازی غصب دزدی اختیار یا تلف یا مفقودذ نماید ، به حبس 6 ماه تا 3 سال محکوم خواهد شد. اجاره سواری بر اساس مدت زمان به دو دسته شاخه می گردد که شامل اجاره کوتاه مدت و اجاره بلند مدت می باشد. اجاره کوتاه مدت برای خودرو های بدون راننده دست کم 3 روز و حداکثر 30 روز می باشد. به سبک از کرایه مایه بدون راننده که در صورت مرتبط بودن شرایط و پذیرفتن قوانین و مقررات این موسسه می باشد می توانید ماشین مورد نظر خود را در یکی از ایستگاه های خلل ناپذیر و یا متغییر این مجموعه تحویل رنجیده و با توجه به نیاز خود در هر ایستگاه مد نظر خود رد دهید. تمام آنچه که باید برای اجاره خودرو بدانید

شرایط متداول بیمه اتومبیل های کرایه ای

در بین اجاره دهندگان خودرو در شهرهای و مناطق آزاد مانند کیش به صورت زیر می باشد.کلیه ماشین های این کلکسیون داری بیمه شخص سومین و بیمه بدنه معتبر با کامل ترین سطح پوشش بیمه ای می باشد.
  • بیمه شخص ثالث ضرر مالی به خودرو شخص جلو تا دینار 60000000 ریال نهان سازی می دهد.
  • بیمه شخص ثالث در اضرار های کوک و نقص عضو برای سرنشینان سواری اجاره ای و سرنشینان سواری هم پایه را تا سرمایه 20000000 درهم مستورسازی می دهت
  • در صورت تمایل به استتار بیمه ای اضافه می توانید سرمایه پوشش خصارتی را تا سقف 90000000 درم افزایش دهید.
  • بیمه بدنه ضرر مالی به وجود آمده را تا سقف حداکثر 80% نهان سازی می دهد و مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یاموسسات شهریه خودپرداخت بیمه به عهده اجاره کننده موتور می باشد.
  • مشتریان اجاره ماشین این شرکت می توانند با خرید بیمه اضافه نقد پوشش بیمه را تا سقف 95% افزایش دهند و دیگر مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یاموسسات شهریه فرانشیز از مشتریان دریافت نمی گردد.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو

مدارک لازم برای کرایه و اجاره خودرو بدون راننده در اکثر موسسات و شرکت های کرایه خودرو و اجاره اتومبیل تا حدودی شبیه هم می باشد که درادامه برای شما این موارد را ذکر خواهیم کرد.

برای افراد ایرانی و تابع ایران مدارک شامل موارد زیر می شود

برای اتباع ایرانی که متقاضی دربست خودرو و کرایه اسباب میباشند اقلاً یکی از مدارک ذیل جهت اجاره خودرو بدون راننده و کرایه ماشین بدون راننده الزامی می باشد
  • موتور شخصی به همراه سند و مدارک آن به نام متقاضی کرایه ربح سواری و اجاره ادات که می بایست به موسسه اجاره موتور تبدیل شود.
  • سند ملکی معتبر به نام متقاضی دربست موتور و منفعت ابزار که دست کم مرتبت آن به مدل خودروی دربست ای باشد.
  • علاوه بر مدارک فوق ارایه کارت شناسایی معتبر از سوی متقاضی اجاره ماشین و دربست افزار الزامی می باشد.
  • ودیعه وجه نقد به ریال و یا هر گونه ارز عقبی اعم از دلار و یورو و … به معیار ۷ الی ۱۰ درصد ارز کارشناسی خودروی استجاره ای
تمام آنچه که باید برای اجاره خودرو بدانید

مدارک مورد نیاز برای افراد تابعیت خارجی دارند

  • نظر ادراک بلیت برگشت متقاضی کرایه ربح موتور و کرایه اتومبیل
  • ویزا یا پاسپورت مستدعی کرایه موتور و سود ماشین
  • ودیعه نقدی به هر ارزی اعم از ریال دلار یورو و …به نمونه و غیراستاندارد ۷ الی ۱۰ درصد ارز خودروی کرایه ربح ای
  • لازم به ذکر است متقضیان استجاره سواری و کرایه ماشین که به راننده نیاز دارند تنگ دست به تامین وثایق و مدارک فوق ندارند.
  • متقضیان دربست ماشین و کرایه اتومبیل که قصد دربست اثاث عروس دارند ارایه کارت عروسی قهراً و اختیاری می باشد.

مدارک متداول برای اجاره خودرو در کیش به شرح زیر می باشد

  • همراه داشتن گواهینامه معتبر الزامی و بسیار ضروری می باشد
  • کارت شناسایی معتبر برای فردی که می خواهد ماشین را اجاره کند
  • یک برگ چک بنام شخص مستاجر و یا یکی از همراهان که جهت امضاء قرارداد حضور داشته باشند که چک نیز به ارزش تقریبی اتومبیل در وجه شرکت تنظیم خواهد شد این چک برای ضمانت بوده پس در زمان تحویل گرفتن خودرو این کار باید به دقت انجامک شود
  • در صورت نداشتن چک مبلغ یک الی پنج میلیون تومان پول نقد که با در نظر گرفتن به نوع و مدل اتومبیل تفاوت خواهد داشت
  • مبلغ دویست هزار تومان وجه نقدی بابت خلافی احتمالی که ده روز نزد شرکت خواهد ماند و پس از این مئدت به حساب فرد بازگردانده می شود
تمام آنچه که باید برای اجاره خودرو بدانید

نکات پایانی که باید در هنگام اجاره خودرو به آنها توجه کرد شامل :

  • مدت زمان اجاره روزانه 24 ساعت می باشد.
  • هزینه سوخت بعهده اجاره کننده می باشد و چنانچه دارای کارت مواد سوختی سوخته باشید می توانید از آن نیز در جزیره کاربرد نمایید. می توانید بنزینمواد سوختی سوخته سواری را از دو پمپ بنزین جزیره کیش درمنطقه گلدیس و منطقه فارور تأمین نمایید.
  • مبلغ 200 هزارتومان بابت جرائم احتمالی رهنمونی و رانندگی به مدت اقلاً سه روز و حداکثر ده روز نزد اجاره دهنده موتور همیشگی خواهند ماند و پس از روشن شدن وضعیت خلافی سواری به شما تسلیم داده خواهد شد.
همانطور که گفته شد نوروز یکی از بهترین فرصت ها برای سفر می باشد ، شما از امروز می توانید تمام کارهای خود را برای سفر آماده کنید، تکنولوژی این کار را برای شما تا حد بسیار زیادی تسهیل کرده است، تنها با فشردن چند دکمه می توانید خواسته های خود را انجام دهید و بهترین برنامه ریزی را با توجه به نیاز خود ترتیب دهید. بسیاری از این شرکت ها سامانه ثبت شکایت دارند و شما می توانید به راحتی مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید. مطمئنا با اجاره خودرو در تور کیش می توانید یکی از بهترین تورهای ایران را با لذتی دوچندان تجربه کنید.
منبع:
 http://kishqeshm.ir
  • امین رضایی