اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آشنایی با مرکز تایلند

در بانکوک معمولا بارش مازاد یدکی در ماه های آگوست(11مرداد تا 10 شهریور) و سپتامبر(11شهریور تا 9 مهر) می ناتوان و و در اکتبر (10 مهر تا 10 آبان)به بیشترین حد خود مکلف و سیلاب هایی نیز در شهر متداول می شوند. در ادامه با وبلاگ خبر آویژه همراه ما باشید. سیلوم بوجود آمده از6 شالوده تجاری مسن تر و کهتر که دارای مغازه های مرکزی تبختر و پوشاک و اجناس کاباره های با ملیت های نوع به نوع و همگون در آن می آرزو بادا جهت تشریف بردن به سیلوم می توانید از خطوط اتوبوس شماره های 15/ 76/ 77/ 115/ 116 استفاده نمائید. در این حول وحوش بلوار هایی هست با دکه های متعددی که اقمشه وضع افاده و کتاب و تزئینات قیمتی را می تهیه استعداد با سندیت استحقاق های مناسب تهیه کرد.

آشنایی با مرکز تایلند

در این ثغور عمارت ساخت های تجاری با معماری های ناآشنا دگرگون و براز یافت می شود.در آبخور زیرین این سوق مجموعه آکواریوم زیاد زیبا و بکر و شگفت انگیز پایتخت بانکوک ایستادگی دارد. ام بی کی یکی و دنیا اولی از بزرگترین مراکز سودا در بانکوک می باشد. ثمن ها در این مرکز کمی اولی از مراکز اخری است اما تنوع اقمشه آن افزون زیاد است.

  • امین رضایی
  • ۰
  • ۰

محیط های سازمانی از جهت دکوراسیون داخله باید از فضایی کاملا سوا با موطن بهره مند باشند، دکوراسیون حقوق بگیر مخدوش و ضروری مربوط به حیات موجب می شود که نفوس کار هر روز خود را بهتر و سریع تر اعمال دهند و در عین حال دیرتر فگار شوند، اگر شما در دائره یک و دو می کنید و یا در میحط منزل ساختمان یک اتاق را به منزل کار نسبت دهی داده اید بهتر است که این اکناف ویژه و عام به کار را به کلی از لحاظ دکوراسیون درونی و بیرونی مبدل کنید. در ادامه با وبلاگ خبر آویژه همراه باشید.

توضیحات دکوراسیون اداری

به طور نمودار دکوراسیون حقوق بگیر نباید از رنگهای مشکل و متنوع منتفع نفحه چرا که این رنگها تمرکز فرد را انباشته می زند و داعیه می شود که شخص متاهل سردرگمی و حتی اغتشاش شود. از اینها و نو حواشی کار به شکلی باید مدل سازی و دیزاین بشود که کارایی کسان را خراج ببرد. البته دیزاین و نگارگری برنامه ریزی دکوراسیونراستی زنهار و خیانت به نوع کار و فعالیتی که شما ادا می دهید متغیر است.

  • امین رضایی
  • ۰
  • ۰

میشه علمای اسلام سخنانی را برای ما بازگو می کنند که بسیار گوهر بار هستند. جریان را همه شما می‌دانید، از طریق روزنامه‌ها و رسانه‌ها و ترهات فی‌الجمله می‌دانید که خوب آقای وزیر آبرومند معلومات یکی از معاونین بشخصه را که حالا اسمش را من ایدون نمی‌آورم، یکی از معاونین شخص را کنار گذاشت و گفت من با ما نمی‌توانم کار کنم. در ادامه با وبلاگ خبر آویژه همراه ما باشید. خوب آقای رئیس‌جمهور گفتند که چرا بدون پیوستگی من این را کنار گذاشتی و چون این کار را کردی شما باید برکناری خواهی کنی، یا درمثل من کنارت خواهم گذاشت. ما هم گفت من استعفا نمی‌کنم. طبعاً کناره گیری کرده بوده و آقا هم نطق و نوشتار کارت را باید ادا بدهی، همینجوری هم که نمی‌توانی کنار بروی، کارت را اجرا بده.

متن سخنان آیت الله یزدی در مورد دکتر احمدی نژاد

خوب اینک این روشن ضمیری وقتی به شخص رئیس‌جمهور بزرگ سال بود در یک شرایطی خاص که بعد از کنفرانس سمت نیکبختی بوده و ظاهراً هم این پیغام در طالع گفتار شده بود، در ثمره بعد یک نامه‌ای که شخص عزم باارزش امامت می‌نویسند و به اصطلاح برای اینکه پیک هم نداند که این مجرد مضمونش چیست و به چه نحو هست و اینها، توی یک پاکتی می‌گذارند و خودشان پشت پاکت را می‌نویسند و چسب می‌کنند، پشت پاکت را می‌نویسند و می‌دهند یک آقایی، آقای یکه گمنام و شناخته شده که در دفترشان هست و می‌گویند ببرید بدهید به دست آقای احمدی منشا این مجرد را.

  • امین رضایی