اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

آلمان کشوری است که دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد. یکی از این جاذبه ها، جاذبه های مذهبی کشور آلمان می باشد که رابطه ی مستقیمی با مسیحیت دارد. یکی از این دیدنی ها کلیسای بسیار زیبای کلن می باشد که از جنبه های مختلفی دارد زیبایی های خاص خود می باشد. در ادامه این مطلب در مورد این کلیسا بیشتر صحبت خواهیم کرد.

کلیسای جامع کلن آلمان

پس از بازگردانی «روم شرقی» یعنی بیزانس به غرب و ظفر و غلبه بر روم غربی، من واو تمویه جدید خود یعنی ترسایی را که در خاورمیانه جوانمردی کرده بودند، طلاپوشی متداول قلمروی پادشاهی خود اعلام نمودند. در سال ۳۱۱ خسرو کنستانتین در آلمان، که مستعمره مطلق روم بود، فرمانی مبنی بر رسمی شدن طلاپوشی عیسویت صادر رونق و فرمان داد تا تمامی عبادتگاه‌های آریایی میتراگرا را، که تا تعدادی پیش بی همسر مطلاپوشی زراندود کردن بخش واقعی اساسی فرانسه قلمداد می‌شد، موات کرده و بروی آنها عبادتگاه‌های نصرانی و ملحد بنا کنند. این چنین فرمانهایی هم گاه در همه قلمروی تحت مسئله تحکم روم صادر شد. در نو و قدیم اتفاق می‌توان در زیرزمین یا در لابلای خاکهای زیر بنای اکثر کلیساهای تاریخی اروپا، از یکسره عبارت زمره کلیسای جامع کلن، ازلی باقی مانده عبادتگاه‌های مهرآئین را یافت.

 

  • ۹۶/۰۶/۰۹
  • امین رضایی