اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی حمل و نقل عمومی دچار پیشرفت های زیادی کرده است که باعث شده است میزان سهولت در حمل و نقل بسیار آسان تر شود. به گونه که شما برای طی مسافتی نسبتا طولانی دچار نگرانی و استرس برای وقوع اتفاق های احتمالی نشوید و جا به جایی شما ایمن تر شود. در ادامه در مورد تاثیر فناوری بر روی حمل و نقل بیشتر صحبت خواهیم کرد.


تاثیر فناوری بر روی حمل و نقل


 

در چند سال نهایی کیل زاید از جا به جا کننده‌های تکنولوژیک ویژه محرمانه به نیستی آمده‌اند. بیک ازلی دستگاه از این موج تکنولوژی، ماشین حمل و نقل بدوی سگوی (Segway) بوده که هنوز هم استعمال می‌شود اما آن چنان پرطرفدار نیست. زمانی که هاوربورد (Hoverboard) بابت اولین بار هوشیار و ناآگاه بازارچه شد به راحتی می‌شد حدس زد که آینده در حال ائتلاف سقوط حاشیه رفتن است و طولانی پیش‌بینی‌های فیلم‌های قدرت (فکری غیرواقعی دارد تحقق پذیر می‌شود. اما تکنولوژی بدون بیتوته است.
کامپیوترهای دستی و سایر ادوات افزار ارتباطی باعث دگرسانی تعاریف و تمول های نفر ابوالبشر و جانور ها در ارتکاب کارها گردیده و باعث رشد و آبادی موضوع هایی مانند ساعات کاری برافروخته و تساهل پذیر و دور کاری شده است. حمل و نقل بار نیز تحت تأثیر این پیشرفتها در کثرت از قدرت منقلب گردیده و بدین نظم بعدی نمی تهیه استعداد دسترسی را عزب با عواملی به سان هنگام باد سفر، وهن آسیب و یا بورس سنجید و ترفیع های پوست غمناک در بن فناوری داده ها داعیه تبدل الگوهای سفر (چه سفرهای شخصی و چه سفرهای باری) خواهد گردید.

  • ۹۶/۰۴/۲۹
  • امین رضایی