اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

ژاپن کشوری است که می توان گفت نسبتا پیشرفته است و صنعت و اقتصاد این کشور همیشه در حال پیشرفت می باشد و می توان گفت که در چند دهه ی آینده این کشور یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا خواهد شد. کشور ژاپن دارای تفریحات بسیار زیادی می باشد که در ادامه به چند مورد از این تفریحات خواهیم پرداخت.

شب کریسمس به همراه KFC

یکی از زیبا ترین تفرحات ژاپن ممکن سفر در شب کریسمس به زاپن می باشد. شرکت KFC در دهه‌ی هفتاد میلادی وارد فرهنگ ژاپن شد و مردمی که عاشق خوردن مرغ بودن را به خود جذب کرد. ابتدا، مهاجرانی که از کشورهای غربی به ژاپن سفر کرده بودند شب کریسمس گروهی به رستوران‌های KFC می‌رفتند زیرا مکان دیگری برای خوردن یک غذای مناسب سلیقه شان پیدا نمی‌کردند.

شب کریسمس به همراه KFC

شب کریسمس به همراه KFC

و چیزی که در این مورد واضح بود این بود که اما معلوم نبود که به چه سببی این داستان در میان ژاپنی‌های طبقه متوسط مشهور شد. در حالی که در ژاپن افراد کمی هستند که کریسمس را جشن بگیرند، اما KFC شب کریسمس به به اندازه ای محبوب است که باید از 2 ماه قبل هتل خود را رزرو کنید.


جنگل اسرارآمیز خودکشی

یکی از مناطقی که برای تفریح در این کشور وجود دارد این جنگل است.یک پدیده‌ی فرهنگی شوم در ژاپن. آئوکی‌گاهارا یک جنگل قدیمی است که در کوهپایه‌‌ی کوه فوجی قرار گرفته است. درخت‌های این جنگل در هم متراکم شده اند که سبب می‌شود محیطی بسیار مهیب و وحشت آور و پر از سکوت بر آئوکی‌گاهارا حاکم شود. در داستان های قدیمی ژاپنی این جنگل را مکان ارواح خبیث و شیاطین می‌دانستند.

جنگل اسرارآمیز خودکشی

جنگل اسرارآمیز خودکشی

جالب تر از همه اینجا است که هر ساله صدها نفر وارد این جنگل می‌شوند و خود را می کشند و حتی جسدشان نیز پیدا نمی‌شود. اکنون دولت ژاپن پلاکارت هایی در این جنگل نصب کرده است که به مردم می گوید که خانواده‌ های آنها چقدر دوست‌شان دارند، تا با این ‌کار آمار خودکشی‌ها را کاهش دهد. با این‌حال آئوکی‌گاهارا بعد  از پُل Golden Gate سان‌فرانسیسکو یکی از مکان های پر خودکشی منطقه‌ی روی کره‌ی زمین است.

کمپینگ در ژاپن

استفاده از فضای سبز بکر ژاپن یکی از زیبا ترین تفریحات مختص به این کشور است و اقامت در محل های کمپ است که به ژاپنی به این مکان ها کمپ جو نامیده می شود و اصطلاح اتوکمپ برحسب معمول برای فضاهایی است که می توان با ماشین های مسافرتی و ماشین های اتاق دار در آنجا اسکان کرد.

کمپینگ در ژاپن

کمپینگ در ژاپن

منحصر به فرد ترین کمپ ها مختص به زاپن است.در کمپ ها امکانات متفاوتی به چشم می آید که با توجه به این امکانات هزینه ها نیز گوناگون خواهد بود.برای نمونه محل های اتو کمپ همراه با برق می باشند برای همین هم هزینه اسکان در آن بالاتر از مکان های دیگر است.

اما از حداقلی امکانات برخوردار است مانند دستشویی، ظرفشویی، آب آشامیدنی، ، کلبه های چوبی و حتی بعضی اوقات ماشین های لباسشویی ای در اغلب این کمپ ها به مشاهده می شود.

  • ۹۶/۰۴/۲۴
  • امین رضایی