اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

با گذشت زمان و پیشرفته تر شدن دستگاه های الکترونیکی شاهد تحولات بسیار زیادی در زمینه تکنولوژی و فناوری هستیم. با گذشت همین روند می توان گفت که تکنولوژی های قدیمی به تدریج منسوخ می شوند و فناوری های جدید تر که کار آن آسان تر می باد و کاربردب بیشتری دارد را مورد نظر قرار می دهد. در این مطلب قصد داریم شما را با استفاده از باتری های جامد در تلفن همراه آشنا سازیم.

استفاده از باتری جامد در تلفن همراه

طی یکی دو سال آینده، سطح تکنولوژی ما حیث تولید باتری‌های هیئت نهج وجد منجمد درعوض جهت اسمارتفون‌ها به اندازه‌ی کافی رشد خواهد کرد؛ اما در خاتمه پشتکار مصرف از قوه آکومولاتور چگونگی سفت در گوشی‌های ذکی به عهده‌ی سامسونگ الکترونیکی خواهد بود. تا جایی که من هوشیاری دارم سطح تکنولوژی شرکت مدعی (ال‌جی کِم chem) در حوزه‌ی باتری‌های مورد سخت حدودا در سطح ما است.

تفاوت قوه آکومولاتور های منجمد و لیتیومی

این تضاد بر می گردد به نوع الکترولیت های آنها، قوه آکومولاتور جامد از الکترولیت جماد استفاده می کند وباتری لیتیومی از الکترولیت مایع درعوض جهت کنترل عرف کاربرد الکتریکی استعمال می‌کند.( در ایضاح الکترولیت باید گفت،الکترولیت یک رساناست که امکان احاله عادت الکتریکیو بین دو قطب آند و کاتد پابرجا می کنه

  • ۹۶/۰۴/۲۰
  • امین رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی