اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰
یکی از مواردی که ممکن است برای ما آزار دهنده این مورد است که با گذشت سن دچار پیری زودتر از زمان خواهیم شد برای ایم مطلب در کشور ما ایران بسیار پررنگ تر از کشور های دیگر می باشد و نسبت پیری زود رس ایرانیان خیلی بیشتر از کشور های دیگر در سطح جهان می باشد. در ادامه به دلایل پیری زودرس ایرانیان خواهیم پرداخت که ممکن برای شما جالب باشد.

دلایل پیری زودرس ایرانیان

پیری نرسیده و دیررس در اسلوب آتش مزاج ـ مرکزی، قلب و عروق، مفاصل، پوست، اسلوب تحلیل و وثوق کسان در هر سنی از زندگی می‌تواند وضع افاده کند. مهم‌ترین عوامل ساختن خطر پیری زودرس، اطعام نامناسب، کم‌تحرکی، سیگار، چاقی، فشار خون بالا، دیابت و اختلالات پیه خون است.
ویتامین های طایفه B بر مصونیت و خطر روی و حفظ شباب پشتوانه مازاد یدکی دارد. سبوس گریوه محور سنگ آسیا گندم برشته و برنج منبع غنی این گروه از ویتامین هاست. بنابراین فقره سبب مصرف نان بهتر است از نوع سبوس دار آن مثل نان سنگک استعمال کنید؛ آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو قهوه ای هم می تواند این نیاز بی نوایی بدن را مطمئن و مشوش کند.

  • ۹۶/۰۴/۱۴
  • امین رضایی