اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

بازارها معمولا همیشه پر فراز و نشیب هستند اما بازار مسکن حتما در زمان رکود خود نیز فعالیت هایش را در سطح پایین تری ادامه می دهد که در نتیجه صنایع وابسته به آن هم می توانند در این وضعیت به فعالیت شان ادامه دهند. یکی از مهمترین بخش هایی که در این خصوص باید به آن اشاره کنیم بخش صنایع پوششی ساختمان است که همواره از مهمترین اجزای هر ساختمانی محسوب می شده است.

بازار مسکن و ساخت و ساز املاک از آن نوع بازارهایی است که حتی در زمان رکود نیز به میزان قابل توجهی جریان دارد. کم نیستند افرادی که قصد دارند ملک های بافت قدیمی و فرسوده خود را تخریب کرده و بجای آن آپارتمان هایی مدرن و مستحکم بسازند.

ساخت ساختمان خود دارای پروسه ای مهندسی شده و مهم است که در آن از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و با کیفیت ترین مصالح باید استفاده شود تا در نهایت یک ساختمان ایمن بنا شود. یکی از مهمترین بخش های مربوط به هر ساختمان، صنایع پوششی بکار رفته در اجزای مختلف آن است که باعث می شود ساختمان و ملک شما تا مدت ها در برابر عوامل محیطی ایمن و بدون فرسودگی باقی بماند.

صنایع پوششی ساختمان، ایمنی و زیبایی توامان

صنایع پوششی ساختمان، ایمنی و زیبایی توامان

مهمترین صنایع پوششی ساختمان شامل 5 یا 6 بخش می شوند که در بین آنها بطور کلی دو مورد زیر از پر استفاده ترین و حائز اهمیت ترین آنها محسوب می گردند:

  • عایق های رطوبتی بام
  • کفپوش های اپوکسی

در همین ابتدا می توان به این عبارت که صنایع پوششی ساختمان، ایمنی و زیبایی توامان را به همراه دارند، اعتراف نمود. بدون شک شما نیز در پایان مطالعه این مقاله به این نتیجه خواهید رسید.

عایق های رطوبتی بام

در بین موارد گفته شده احتمالا شما با عایق های رطوبتی بام بیشتر آشنا هستید. در ایران بیشترین استفاده از عایق های رطوبتی در پشت بام ها و بصورت ایزوگام می باشد؛ البته استفاده از این نوع عایق ها در شهرهای شمالی کشور که دارای سقوفی شیب دار(شیروانی) هستند، کمتر دیده می شود.

عایق رطوبتی بام

عایق رطوبتی بام

در سالیان گذشته، با توجه به پیشرفت دانش و فناوری، شاهد استفاده از انواع جدیدتر عایق های رطوبتی بام بوده ایم که در مقایسه با ایزوگام ها که بر پایه قیر می باشند، هم زیباتر و هم مقاوم تر و کارآمدتر هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عایق های رطوبتی می توانید به وب‌سایت عکاظ خاورمیانه مراجعه کنید.

کفپوش های اپوکسی

هنوز هم در خیلی از ساختمان ها و خانه های در حال ساخت بنا به سفارش مشتری و مالک از کفپوش های سنگی یا پارکت هایی از جنس چوب یا پلاستیک استفاده می شود که علی‌رغم زیبایی هایی که دارند دارای هزینه نصب بالا می باشند و همچنین پس از چند سال کیفیت اولیه خود را نداشته و به تدریج دچار فرسایش می شوند.

کفپوش های اپوکسی

کفپوش های اپوکسی

یکی از اجزای مهم صنایع پوششی ساختمان، کفپوش ها هستند. کفپوش های اپوکسی که موارد استفاده آنها در حال حاضر بسیار فراگیرتر از گذشته شده است دارای ویژگی های بسیار فنی بی نظیری می باشند که در کنار زیبایی خیره کننده آنها و تنوع در رنگ و طراحی‌شان، یک کفپوش ایده آل را خلق کرده اند.

کفپوش های اپوکسی یکپارچه هستند، یعنی همچون سنگ یا پارکت بصورت چند تکه نبوده و هیچ گونه درزی ندارند که این مورد باعث شده تا شاهد استفاده از این نوع کفپوش ها در مراکز درمانی نیز باشیم؛ چراکه در هنگام نظافت هیچ گونه میکروب و آلودگی روی زمین باقی نخواهد ماند.

کفپوش های اپوکسی

کفپوش های اپوکسی

بعلاوه باید این مورد را هم اضافه کنیم که ترکیبات کفپوش های اپوکسی به گونه ای می باشند که باعث استحکام و مقاومت آنها در برابر هرگونه ضربه و خط و خش می گردند؛ لذا از این پس لازم نیست نگران از بین رفتن کفپوش خانه خود بخاطر ضربه های ناگهانی و افتادن اجسام بر روی آنها شوید.

و اما مورد پایانی که در مورد این کفپوش ها وجود دارد، طرح های بسیار زیبای آنهاست که بستگی به انتخاب و سلیقه شما دارد. شما می توانید کفپوشی با رنگ مات و یکدست داشته باشید یا ترکیبی از چند رنگ زیبا را در کنار یکدیگر مشاهده کنید و یا حتی می توانید کفپوش هایی با طرح های سه بعدی را سفارش دهید که بیشتر برای سرویس های بهداشتی و اتاق های خواب کودکان مورد استفاده می باشند.

منبع: http://www.rss-news.ir



  • ۹۶/۰۳/۲۲
  • امین رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی