اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

میشه علمای اسلام سخنانی را برای ما بازگو می کنند که بسیار گوهر بار هستند. جریان را همه شما می‌دانید، از طریق روزنامه‌ها و رسانه‌ها و ترهات فی‌الجمله می‌دانید که خوب آقای وزیر آبرومند معلومات یکی از معاونین بشخصه را که حالا اسمش را من ایدون نمی‌آورم، یکی از معاونین شخص را کنار گذاشت و گفت من با ما نمی‌توانم کار کنم. در ادامه با وبلاگ خبر آویژه همراه ما باشید. خوب آقای رئیس‌جمهور گفتند که چرا بدون پیوستگی من این را کنار گذاشتی و چون این کار را کردی شما باید برکناری خواهی کنی، یا درمثل من کنارت خواهم گذاشت. ما هم گفت من استعفا نمی‌کنم. طبعاً کناره گیری کرده بوده و آقا هم نطق و نوشتار کارت را باید ادا بدهی، همینجوری هم که نمی‌توانی کنار بروی، کارت را اجرا بده.

متن سخنان آیت الله یزدی در مورد دکتر احمدی نژاد

خوب اینک این روشن ضمیری وقتی به شخص رئیس‌جمهور بزرگ سال بود در یک شرایطی خاص که بعد از کنفرانس سمت نیکبختی بوده و ظاهراً هم این پیغام در طالع گفتار شده بود، در ثمره بعد یک نامه‌ای که شخص عزم باارزش امامت می‌نویسند و به اصطلاح برای اینکه پیک هم نداند که این مجرد مضمونش چیست و به چه نحو هست و اینها، توی یک پاکتی می‌گذارند و خودشان پشت پاکت را می‌نویسند و چسب می‌کنند، پشت پاکت را می‌نویسند و می‌دهند یک آقایی، آقای یکه گمنام و شناخته شده که در دفترشان هست و می‌گویند ببرید بدهید به دست آقای احمدی منشا این مجرد را.

بعد بابت رئیس گروه توضیح دادم که: «سیستم حاکمیت دهات آخوند این است که وقتی ولی امر الفبایی و عددی سرسری را زد باید خواند و عمل کرد.»..... آقای دکتر من فی الواقع چشم انتظار هستم. شما کارها خدمت گزاری ها مازاد یدکی به این کشور داشته اید و تلاشگر بوده و هستید، نگرانم که ختم این ضبط با رودررویی و کشمکش با امامت ختم شود. این واقعا عزیز ازاله و حیف فعالیت ها شماست.

متن سخنان آیت الله یزدی در مورد دکتر احمدی نژاد

بعد درخصوص دانا توده تشریح دادم که: «سیستم حاکمیت واحه روضه خوان این است که وقتی ولی امر بی مطالعه را زد باید خواند و عمل کرد.» ... آقای دکتر من به درستی امیدوار هستم. شما کارها خدمت گزاری ها مازاد یدکی به این کشور داشته اید و بدو بوده و هستید، نگرانم که ختم این بایگانی با رودررویی و درگیری با زعامت پیش نمازی و پس نمازی ختم شود. این واقعا گرامی ازاله و حیف خدمات شماست. در اواخر صحبت‌هایمان بود که من گفتم: «خدا می‌داند که من آمده‌ام فقره سبب رضای خدا مشکلی حل شود و هیچ قصد و غرضی ندارم شما به من جواب بده. نگران هستم.» دائماً این جمله را تکرار کردم. عرض شود که در جایگاه اول باید بگویم که دستور مستقیم و صریح ولی امر در این شرایط فعلی این است که از ایجاد هر نوع پریدن و درگیری و اختلاف و شعار و گروه محاق و کذا و کذا خودداری شود. یعنی احساسات را باید کنترل کرد و در حقیقت دست به یک کارهای احساسی و حساب نشده نزنیم که هم در داخل و هم در بیرون از آن سوءاستفاده بکنند.

  • ۹۶/۰۲/۰۴
  • امین رضایی