اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

با توجه به نزدیک شدن به ایام عید می توان کشور های زیادی را برای سفر انتخاب نمود اما کشور های اروپایی لذت دیگری دارد زیرا کمتر کسی می تواند با هزینه ای آن کنار بیاید از این رو مکانهای دیدنی آن از  شلوغی کمتری  برخوردار بوده و احساس آرامش بیشتری برخوردار است.در ادامه با وبلاگ خبر آویژه همراه باشید.
در هتل بوشام می‌توانید از ماساژ در اتاق بهره ببرید. همچنین مهمانان هتل «بوشام» می‌توانند از استخر شنای سالن ورزشی لاسکِیپ پایو با پرداخت وجه اضافی استفاده کنند. هتل بوشام به خیابان فبورگسن اُنوره با فروشگاه‌های معروفش و بازار عید  یا همان جشن اول سال پاریس نزدیک است. در هتل می‌توانید از کتابخانه و اینترنت بیسیم آزاد بهره ببرید.
دانستنی هتل های  فرانسه
البته باید این را هم در نظر داشت باشید که پارکینگ خصوصی نزدیک هتل قرار دارد. از امکانات هتل بوشام صرافی، پذیرش به صورت تمام وقت، چک‌این/چک‌اوت vip، خدمات کانسیرژ، نگهداری از بار، خشک‌شویی، سیستم گرمایش، روزنامه و اتاق‌های ویژه‌ی غیرسیگاری است.

هتل مرکیور پاریس ترمینوس نورد که مقابل ایستگاه قطار «گر دو نورد و ایستگاه مترو در مرکز پاریس واقع شده، بسیار مناسب گردش در پاریس است. مستقیم به گورستان پر لاشزگالری لافایتو فرودگاه شارل دوگل دسترسی دارید. اتاق‌های مدرن هتل تهویه مطلوبی و تلویزیون آنتن خوبی دارد که تمام کانال ها جهان را می گیرد. صبحانه در اتاق پذیارایی می‌شود و اینترنت وای‌فای مجانی دراختیار شما است.
دانستنی هتل های  فرانسه
 یکی از نکاتبی که باید به شما بگوییم این است که پارکینگ برای افراد عام نزدیک هتل قرار دارد. پذیرش در کل روز، صرافی، تسهیلات کنفرانس، خشک‌شویی و سیستم گرمادهی از امتیازات ویژه هتل مرکیور پاریس ترمینوس نورد» است.هتل هالیدی این پاریس گر دو له مقابل ایستگاه مترو و قطار گر دو له واقع شده که دسترسی راحتی شما را به جاذبه‌های توریستی پاریس مانند میدان سن میشلو در قسمت لاتین آسان می‌کند.

  • ۹۵/۱۲/۱۴
  • امین رضایی