اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

در نظر بگیرید در سفری که به تایلند دارید یکی از مکنهای یی که باید در آن استقرار پیدا کنید هتل است. حال این هتل بسته به پولی که خودتان دارید و موقعیت مکانی که هستید بستگی دارد و انتخاب می شود. یکی از محبوب ترین هتل های تایلند هتلی است که در ادامه در وبلاگ خبر آویژه در مورد آن می خواهم صحبت داشته باشیم.هتل گرند مرکور پوکت یکی از بهترین هتلهای 5 ستاره پوکت تایلندمی باشد که در فاصله چند دقیقه ای از ساحل پاتونگ قرار دارد و تا مرکز شهر پوکت 1 کیلومتر فاصله دارد. خیابان بنگلا با انواع سرگرمی های شبانه اش، مرکز خرید جانگ سیلون و بازار شبانه رویال پارادایس از جمله جاذبه های توریستی پوکت هستند که در فاصله 700 متری این هتل واقع شده اند.
هتل گرند مرکور پوکت
البته این را هم باید در نظر گرفت که این هتل تا فانتاسی شو حدود 8 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی پوکت 40 کیلومتر فاصله دارد.

هتل ۵ ستاره گرند مرکور به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های پوکت، در مجموع 314 اتاق سوپریور، اتاق متناسب با دسترسی استخر، سوئیت سوپریور، سوئیت درجه یک، خانه استخر یه خوابه و ویلا استخر دو خوابه را در خود جای داده و آن ها را با امکانات مدرن و به روز تجهیز کرده است. در رستوران ها و کافه های هتل پنج ستاره گرند مرکور پوکت می توان از بین تعدادی وسیعی از غذا های تایلندی و بین المللی، غذای مورد علاقه خود را یافت و نوش جان نمود.
هتل گرند مرکور پوکت
این ملب نیز گفننی است که  مرکز تناسب اندام نیز با انواع تجهیزات به روز برای پیگیری تمرین های روزانه مناسب و قبل توجه است. همچنین بخشی از اوقات فراغت خود را در تور تایلند می توانید با شنا در استخر و استراحت بر روی صندلی هایی که در نزدیکی استخر قرار گرفته شده بگذرانید. اتاق بخار، بیلیارد و دارت از دیگر امکانات و امکانات ورزشی است که در این هتل برای مسافران فراهم شده است.

  • ۹۵/۱۲/۰۹
  • امین رضایی