اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

در نظر داشتئه  باشید که برای سفر به یک منطقه گردشگری باید به جاذبه هایی و مراکز خرید آن توجه داشته زیرا یکی از قسمت های سفر  را می تواند برای شما بسازد اگر شما هم می خواهید مطالب بیشتر ی در مورد سفر و گردشگری بدانید در وبلاگ خبر آویژه با همراه باشید. در این وبلاگ ما انواعخبر دراخیتار شما می گذاریم.

مرکز خرید ایندکس در پاتایا

البته این را هم بایسد اضافه کرد که مرکز خرید ایندکس لیوینگ مال یکی از بهترین بازارهای شهر پاتایا می باشد که در سال 2002 تاسیس شد و به دلیل فروش اجناس به صورت خرده فروشی و تخفیفات ویژه ای که برای مشتریان در نظر می گیرد، معروف است.در این مرکز خرید هر آنچه که گردشگران تور تایلند تصورش را نمی کنند، در این بازار قرار گرفته است که از موضوعات محبوب و متحیر کننده می توان به انواع اساس اداری، وسایل برقی، وسایل باغبانی، وسایل مکمل خانه و آشپزخانه و همچنین صندلی اداری اشاره نمود.مرکز خرید ایندکس لیوینگ مال دارای یک پارکینگ است که خریداران بازار می توانند اتومبیل های خود را در آنجا پارک کنند و  به راحتی مشغول خرید شوند.
دانستنی های سفر پوکت و پاتایا

جزیره راچا یای پوکت

نا گفته نماند که جزیره راچا یای یکی از سواحل شنی در غرب شهر پوکت می باشد. این ساحل زیبا به شکل نعل است است و نام دیگر آن خلیج نامتاتوک یا خلیج جمع آوری کالو می باشد. این جزیره دارنده دو جزیره دیگر در دریای اندامان به نامهای  koh racha yai و koh racha noi است که به فاصله 7 کیلومتری از هم می باشند که درجنوب پوکت قرار دارند.ما بین جزیره اصلی راچا تا ساحل پاتونگ حدودا ۲۵ km  فاصله میباشد و در روزهای غیر بارانی بسیار زیبا بوده و قابل قبول برای اسنورکینگ میباشد.در کنار جزیره راچایای می توان از خلیج سیام و خلیج تی  با سواحل شنی سفید نام برد و به ظور کلی باید دید جدیدی در قسمت شرق جزیره، خلیج خان کی قرار دارد که مکان مناسبی برای تماشای انواع گیاهیان دریایی می باشد.بهترین زمان برای رفتن به جزیره راچا یای در ماه اکتبر تا آوریل می باشد که توریست های تور تایلند می توانند از قسمت چالانک با قایق سواری به این جزیره برسید.
دانستنی های سفر پوکت و پاتایا

  • ۹۵/۱۲/۰۴
  • امین رضایی