اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

به طور معمول هر جای دنیا که می روید رد مورد تایلند و هر های ـن بسیار می شنوید . همان طور که می دانید تایلند و شهرهای آن را بهشت گم شده می نامند. یکی از بهترین مامنهای تایلن پاتایا است که اگر در آن ئارد بشید از زیبای ین پدیده مثل مجسمه خشکتان می زند . هتل های پاتایا نیز از محبوبیت خاصی بر خوردار بوده و سالانه مسافران زیادی را ساپورت می کند. در ادامه با وبلاگ خبر آویزه همراه ما باشید.
هتل سری پالاس پاتایا
باید این ر هم اضافه کرد که هتل سری پالاس پاتایا تایلند یکی از هتلهای چهار ستاره معروف تایلند در مرکز پاتایا ، چونبوری واقع شده است. از این هتل با یک رانندگی کوتاه می‌توان به مرکز خرید سنترال فستیوال Central Festival که یکی از بزرگترین مراکز خرید ساحلی است رسید و اجناس مارک و اورجینال را از این پاساژ بزرگ خریداری کرد. فاصله هتل از فرودگاه جهانی یوتاپائو نیز فقط 31 کیلومتر است. امکاناتی که این هتل برای مهمانان تور تایلند درنظر گرفته است شامل اولین استخر در بام هتل، یک رستوران سرباز و یک بار می باشد. همچنین اینترنت فیری وایفای نیز در تمام تکه های هتل قابل دسترسی می‌باشد.
pocket shopping centers


پذیرش هتل هم در طول 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگو است.در اتاقهای این هتل تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌‍ای، مینی بار و یک میز کار ,بالکن,حمام با کلیه امکانات بهداشتی,سرویس نظافت اتاقها از امکانات موجود در هر اتاق هستند.برای اینکه در طول روز انرژی لازم جهت گشت و گذار در پاتایا را داشته باشید بوفه صبحانه کاملا آمریکایی هتل سری پالاس Seri Place را که در رستوران هتل سرو می شود از دست ندهید. فضای رستوران هتل به نحوی است که هم در داخل و هم در جای جای این امکان نشستن وجود دارد. برای نهار و شام هم می‌توانید از منوی رستوران غذا خوری خود را انتخاب نمایید.در صورتی که در این سفر ماشین کرایه کرده‌اید می‌توانید از پارکینگ آزاد هتل نیز استفاده کنید.
pocket shopping centers

  • ۹۵/۱۱/۲۹
  • امین رضایی