اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

امروز ما آمده ایم نکات مهمی را در مورد کشور تایلند و گردشگری آن در اختیار شما بگذاریم که بسیار ناب و دست لول می باشد. پس این مطلب را به دقت خانده و از آن استفاده مفیدی داشته باشید.در ادامه با وبلاگ خبر آویژه همراه ما باشید.جزیره کوه چانگ یکی از دیدنی های جذاب بانکوک تایلند می باشد که جزیره بسیار زیبا و رویایی مانند پوستر است که به داشتن بهترین الماس های سرخ، میوه های شیرین راکام، سگ های بومی و آثار تاریخی کوه لانگ ناوال مشهور است.
نکات جالب و خواندنی تایلند
در نظر بگیرید که این جزیره پوشیده از جنگل های بارانی بکر و دست نخورده است. این جزیره هنوز هم مقصد رؤیایی مسافرینی که با بودجه محدود مسافرت می کنند و همچنین خانواده ها است زیرا طیف انتخاب اقامتگاههای کم قیمت و بزرگ است و چند بخش ساحلی آرام و تماشایی وجود دارد که آبهای صاف و پاک آنها را احاطه کرده اند.

این جزیره علاوه بر زیبایی های طبیعی اش وطن بسیاری از جانوران حیات وحش از جمله پرندگان همان جا، مار، آهو و به طور کلی تعدادی فیل نیز می باشد . تپه چانگ و جزایر نزدیک آن یک پارک ملی را تشکیل می دهند که برای فعالیت هایی چون شنا با لوله اسنورکل، غواصی پیشرفته، چادر زدن و گردش در جنگل بسیار مناسب هستند. اما جاذبه های اصلی این جزیره شامل نواحی ساحلی، آبشارها و جزایر همسایه آن می باشند.
نکات جالب و خواندنی تایلند
البته این را هم باید اضافه کرد که به هر حال، چند دهکده ماهیگیری، چندین مکان نبردهای دریایی و امکاناتی برای انجام غواصی و غواصی با لوله اسنورکل وجود دارد که موجب شده اند کوه چانگ مکانی جالب و آرامش بخش باشد و ارزش دیدن را داشته باشد.از مکانهای  طبیعی که در تایلند و بانکوک مشهور می باشد رودخانه کوای با طول بسیار زیاد است که در ۱۳۰ km بانکوک قرار دارد. شاخص ترین مطلب این پل به این علت است که در دوران جنگ جهانی دوم، نزدیک به ۱۶ هزار اسیر جنگی متحدان به هنگام ساخت « خط آهن مرگ » بر روی این پل، جان خود را از دست دادند.

  • ۹۵/۱۱/۲۶
  • امین رضایی