اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

اگر شما هم به دنبال یک کشور خوب ودیدنی میگردید ما به شما کشور اندونزی را پیشنهاد می کنیم . این کشور سالیانه بسیاری از مردم جهان را به طرف خود جإب کرده و پول بسیار خوبی را در این صنعت به دست می آورد. یکی از نقاط محبوب بالی که ارای مکانهای بسیار زیبایی است بالی جزیره اسرار آمیز می باشد پس در ادامه در وبلاگ خبر آویژه با ما همراه باشید. حال ما می خواهیم در مورد این ماکن ها با شما مطلبی را در میان بگذاریم.جالب است بدانید که تورهای دوچرخه سواری نیز در بالی طرفداران خاص خود را دارد و شرکت هایی هستند که توسط راهنمایانی، به شما ‏دوچرخه هایی می دهند و شما می توانید از مکانهای مختلف در اطراف محل خود با دوچرخه دیدن کنید و از راهنمایان خود، ‏نکات زیادی یاد بگیرید.
مکانهای دیدنی بالی

معبد ‏Uluwatu

البته قابل توجه می باشد که این معبد که به عنوان یکی از شش معبدی مهم بالی شناخته می شود و مردمان محلی از آن به عنوان یکی از معابدی ‏نام می برند که ستون ششگانه عرفانی بالی بر عهده ی آنهاست. شهرت این معبد به دلیل منطقه خاصی است که در ‏آن واقع است.

 قرار گرفتن در ارتفاع 70 متری بر فراز صخره ی در ساحل، این معبد را بی نظیر نموده است. این مکان ‏نیز برای تماشای غروب آفتاب و امواج دریا بسیار مناسب و دلنواز می باشد. ‏ ‏ ‏
مکانهای دیدنی بالی

مزارع برنج در منطقه اوبود ‏

باید در نظر داشت که مزارع پلکانی برنج در منطقه اوبود در مزارع ‏Tegallalang ‎‏ صحنه های بی نظیری را به وجود آورده است و به یکی از زیبایی ‏های این منطقه تبدیل شده است. در این مزارع و سفر به این منطقه در صورتی که شانس با شما یار باشد، با نحوه ی ‏قدیمی و منحصر به فرد کاشت برنج آشنا می شوید که مخصوص این منطقه می باشد.

  • ۹۵/۱۱/۲۳
  • امین رضایی