اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

در همه جای دنیا مقالات زیادی در مورد کشور های مختلف مطالعه می شود. اما کمتر مقاله ای دیده می شود که در مورد مکان های گردشگری باشد. پس ما از امروز در مورد مقالات گردشگری با شما خواهیم بود پس در وبلاگ خبر آویژه با ما باشید. یکی از ماکنهای دیدنی پاتایای تایلند ، کوه بودا است که در فاصله 6 km شهر پاتایا به سمت شهر ساتاهیپ واقع شده است که در نوع خود بسیار زیبا و کم نظیر میباشد. در دل این کوه عکس بودا به نمایش گذاشته شده است.
دانستنی های کشور تایلند قسمت اول
جالب است این را بدانید که کوه بودا که در زبان محلی Khao Chi Chan نام برده میشود، در اوایل دارای یک شکاف بوده که یک هنرمند با ذوق تایلندی به مناسبت پنجاهمین سالگرد پادشاهی این اثر تاریخی را به پادشاه تقدیم کرد. در بیرون این معبد، رستوران های تایلندی زیادی آماده استقبال بازدید کننده ها هستند و همچنین در محوطه بیرونی این معبد امتیازات فیل سواری نیز وجود دارد.

رودخانه چائوپرایا بانکوک تایلند یکی از بهترین دیدنی های تایلند در قلب بانکوک به حساب می رود. نه تنها به دلیل تاریخچه پر هیاهو این رودخانه بلکه به این دلیل که هر روز ، 50.000 گردشگر، به این مکان می آیند.

دانستنی های کشور تایلند قسمت اول
این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است که کشتی های باری، کالاهای خود را از این طریق جابجا می کنند. کودکان در آبهای سرد آن به بازی و جست و شادی می پردازند. دکه های چوبی نیز در اطراف آن وجود دارد.فضای مدرن و در عین حال سنتی، مذهبی ، غیر مذهبی، خارجی ، بومی ، سفر گردشگران تور تایلند به چائو پرایا را جنجالی و پر هیجان می سازد.  پنج لنگرگاه در این رودخانه وجود دارد که قایق های آن، همگی توسط شرکت قایقرانی چائوپرایا تهیه شده است،‌ که هر روز از ساعت 6:00 تا 19:30 ،آماده خدمات رسانی به مسافران می باشد. در راه به موازات رودخانه چائو پرایا فروشگاه ها و مغازه های متنوع و رستوران ها و کافه های باشکوه با موزیک لایو قرار دارد.

  • ۹۵/۱۱/۲۰
  • امین رضایی