اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۱
  • ۰

تکنولوژی امروز به کمک انسان آمده و این امکان را برای او فراهم آورده تا بهترین و مناسب ترین موقعیت را برای لذت و راحتی خود فراهم آورد، برای مثال شما می توانید از قبل برای سفر مکان اسکان خود را انتخاب ، بلیط خود را رزرو و حتی اتومبیل خود را اجاره کنید، به طوری که خودروی اجاره شده در فرودگاه تحویل شما داده شود.پس در ادامه با اخبار روز ایران تا بهترین و زیباترین مکان های تفریحی کیش را برای شما معرفی کنیم.فرصت های موجود در صنعت گردشگری باعث شده تا امروز بسیاری از کشورها سرمایه گذاری بسیار خوبی را بر روی گردشگری خود داشته باشند، صنعتی که تغییرات بزرگی را در اقتصاد کشورها بوجود می آورد و باعث رونق کسب و کارهای دیگر نیز می شود.از نمونه های بسیار خوبی که می توان به آن ها اشاره کرد، مالزی، تایلند و سنگاپور است. در دهه های اخیر مالزی توانسته با بهبود و ارتقاء زیرساخت های خود و معرفی جاذبه های خود در دنیا به جایگاه بسیار مطلوبی دست یابد.

کیش

ما نیز می توانیم با الگو برداری درست و برنامه ریزی صحیح در این بازار گسترده به جایگاه بسیار مناسبی دست یابیم،برای مثال فرصت های بالقوه ای در کیش وجود دارد و می توان این جزریه را به عنوان مکان تفریحی به بسیاری از دوستداران گردشگری در دنیا معرفی کرد.اما نکته ای که وجود دارد در ابتدا باید اسباب آرامش و زیرساخت های لازم را برای گردشگران فراهم آورد برای مثال اجاره خودرو در کیش چند سالی است که آغاز شده است این کار می تواند علاوه بر بوجود آوردن بازاری جدید به تسهیل گردشگری منطقه نیز کمک کند.اما از نظر دیگر هتل ها و استراحتگاه ها باید تمام طیف افرادی را که قصد مسافرت به این جزیره را دارند شامل شود.

آب و هوای بسیار خوب این جزیره یکی از بهترین فرصت های تفریحی و گردشگری را در این جزیره بوجود آورده است.در ادامه قصد داریم به چند جاذبه دیدنی و زیبای این جزیره اشاره کنیم.

کشتی یونانی

از معروف ترین جاذبه های دیدنی جزیره کیش می باشد، براساس آنچه در تاریخ آمده است این کشتی سال ۱۳۴۵ راهی یونان بود، اما بنا به دلایلی ناشناخته، به گل نشست و ۸۰ روز تلاش برای درآوردن آن هم به هیچ نتیجه‌ای نرسید. یکی دیگر از دیدنی های این جزیره پارک ساحلی که در کنار کشتی یونانی قرار گرفته است. این پارک دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی است امکاناتی همچون آمفی‌تئاتر، کافه، رستوران ایرانی و ایستگاه‌های کرایه اسکیت، دوچرخه همه این ها این منطقه را برای بسیاری از خانواده به بهترین مکان تبدیل کرده است.

کیش

ساحل مرجان کیش

آلاچیق ها و محوطه سازی جذاب این پارک ساحلی فرصت خوبی را برای بازدید کنندگان بوجود آورده تا طبیعت این جزریه را از نزدیک لمس کنند، یکی از بهترین تفریحات این ساحل که به شما پیشنهاد می کتنیم از دست ندهید، تماشای طلوع آفتاب از این پارک ساحلی خاطره‌ای فراموش نشدنی برای شما رقم خواهد زد.

شهر زیرزمینی کاریز

از دیدنی ترین شهرهای دنیا است که در 10 هزار متر مربع امروزه با نام کاریز کیش شناخته می شود،نام این محل برگرفته از نام قدیمی قنات بوده است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این شهر زیرزمینی در عمق 16 متری سطح زمین قرار گرفته است و و قدمتی بین 270 – 570 میلیون سال دارد.

روستای باغو کیش

در گذشته ساکنان جزیره کیش در سه منطقه روستایی واقع در بخش های جنوب غربی، شرق و شمال شرقی جزیره زندگی می کرده‌اند، اما امروز متاسفانه تنها روستای به جا مانده از آن دوران روستای باغو است که در جنوب غربی جزیره کیش قرار دارد.در حال حاضر تنها چند خانوار در این روستا زندگی می کنند و برای بسیاری از گردشگران و جهانگردان بسیار جذاب و دیدنی است.

کیش

پارک دلفین ها

اولین مجموعه از این دست در ایران است که در جزیره ی کیش دلفیناریوم یا همان پارک دلفین های کیش قرار دارد. این مجموعه بیشترین طرفدار را در میان خانواده ها که به به کیش می آیند دارد.از دیگر امکانات این مجموعه باغ پرندگان، سفره خانه سنتی است، باغ پرندگان این مجموعه دارای گونه های بسیار جالبی و نادر  است که از سراسر دنیا گردآوری شده است و در محیطی بسیار مناسب نگهداری می شود. شما می توانید با اجاره خودرو به راحتی از تمام این مناطق دیدنی دیدن کنید. اجاره خودرو یکی از استارت آپ های بسیار موفق در دنیا است که توانسته جایگاه بسیار خوبی را در بدست آورد. هزینه اجاره خودرو بسیار مناسب می باشد و برای بسیاری از افرادی که قصد دارند با ماشین خود سفر کنند فرصتی را در اختیار می گذارد تا به راحتی از جاذبه ها و دیدنی های شهر دیدن کنند. شما می توانید با مراجعه به سایت های اجاره خودرو بهترین و به روز ترین ماشین های مناسب را اجاره کنید.

  • ۹۶/۱۰/۰۲
  • امین رضایی