اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پرینتر سه بعدی نامی است که شاید آن را شنیده باشید؛ دستگاه هایی برای طراحی در صنعت و هنر و حتی صنایع غذایی... در مقاله ای که برای شما آماده کرده ایم به بررسی خبری درباره این پرینترها خواهیم پرداخت. پرینتر سه بعدی حالا مرتبط با جنین! موضوعی است که در ادامه درباره آن صحبت خواهیم نمود...

شرکت ژاپنی MSYS خدمات تولد سه گانه چاپی را به والدین چشم انتظار ارائه می دهد.شرکت فناوری ژاپنی Marubeni Information Systems Co. (MSYS) در تلاش اخیر خود طاقچه مدلهای جنینی چاپ شده را به بازار عرضه کرده است. این شرکت، یک شرکت تابعه شرکت تجاری Marubeni است که در حال حاضر خدماتی را ارائه می دهد که از طریق آن مدل های چاپی سه بعدی را بر اساس نوزادان متولد شده مردم ایجاد خواهد کرد.در ادامه با مقالات خبری همراه باشید تا در مورد مطلب جالب پرینتر سه بعدی جنین مطلب جالبی را در اختیار شما قرار دهیم.

در روند اخیر (و به طرز عجیب و غریب) چاپ مدل سه بعدی جنین واقعی برای والدین باور نکردنی است و ممکن است از یاد ببرید که چگونه بسیاری از شرکت ها خدمات خاصی را ارائه می دهند.


در سال 2012، Fasotec شرکت پزشکی سه بعدی، احتمالا یکی از اولین شرکت هایی بود که این خدمات را ارائه می داد؛ در سال 2014 به طور موقت به نام 3D Babies با عروسک های جنینی سه بعدی خود را به بازار عرضه کرد. و از آن زمان این روند توسط Baby: Boo واقع در بریتانیا ادامه داده شد.
MSYS آخرین شرکت برای رسیدن به روند، تبدیل تصاویر از نوزادان به مدل های واقعی سه بعدی چاپ شده از مواد رزین اکریلیک است. MSYS با همکاری با متخصص زنان و زایمان، امیدوار است که با نسخه های دقیق و پر جنب و جوش جنین، انتظارات والدین را براورده کند.

  • امین رضایی
  • ۰
  • ۰

جام جهانی معتبرترین جامی است که میان تیم های ملی فوتبال کشورها هر چهار سال یکبار انجام می شود و برای جام جهانی 2018 نیز رقابت های مقدماتی برگزار شد و تا اینجا نیز بیشتر کشورهای راه یافته به این مسابقات تعیین شده اند. دیشب نیز در مرحله پلی آف این مسابقات در اروپا سوئد موفق شد با حذف رقیب بزرگ یعنی ایتالیا راهی روسیه شود. در نهایت ایتالیا به جام جهانی روسیه 2018 نخواهد رفت!

شب گذشته یکی از تلخ ترین اتفاقات تاریخ فوتبال در کشور ایتالیا رخ داد! تیم ملی فوتبال ایتالیا با کیه‌لینی، بوفون، بارزالی، بونوچی و دیگر بازیکنان شاخصش حذف شد و پس از سال ۱۹۵۸ میلادی برای دومین بار در جام جهانی جضور نحواهد داشت. بوفون که قصد داشت پس از جام جهانی ابتدا از تیم ملی و سپس از تیم باشگاهی‌اش خداحافظی کند، حالا خیلی زودتر از موعد مجبور شد شب قبل آخرین بازی‌اش را برای ایتالیا انجام دهد… تصور اینکه جام جهانی بدون بوفون و بدون ایتالیا برگزار شود اصلا قابل هضم نیست اما در هر صورت جام جهانی ۲۰۱۸ بدون ایتالیا برگزار خواهد شد و روسیه بدون ایتالیا مسابقات را آغاز خواهد کرد.

عجیب اما واقعی! جام جهانی 2018 بدون ایتالیا...

از مرحله پلی آف مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ و در دیدار برگشت دل تنگی آویشن ملی ایتالیا میزبان سوئد بود و نتوانست به نتیجه ای بهتر از همتایی ۰-۰ برسد و با حرمت به شکست ۱-۰ در دیدار رفت از حضور در جام عالمگیر دنیایی ۲۰۱۸ بازماند. دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. آغازین موقعیت جدی بازی در نکته لحظه ۶ ایجاد شد. روی فرستادن اعزام کاندروا بود که فلورنزی صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه سوئد پیدا نکرد.

  • امین رضایی