اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

احتمالا شما هم درباره مزیت های درب ضد سرقت تاکنون زیاد شنیده باشید؛ درب ضد سرقت، یک تکنولوژی امنیتی ضروری! است که شما هم بهتر است حتما آن را در خانه خود داشته باشید. در مقاله امروز می توانید با این تکنولوژی کمی بیشتر آشنا شوید.

سالانه هزینه بسیار زیادی صرف امنیت و حفاظت از خانه ها و منازل می شود، نرخ سرقت در سال های اخیر به خاطر استفاده از این امکانات و وسایل که توانسته است ضریب امنیت منازل را افزایش دهد، رشد قابل ملاحظه ای را تجربه کرده است. این پیشرفت که به خاطر رشد تکنولوژی و از طرفی بالا رفتن دانش است و روی دیگر سکه که می توان به آن اشاره کرد، حرفه ای تر شدن سارقان است. این اتفاقات باعث شد تا صنعت جدیدی در این حوزه شکل گیرد.

درب ضد سرقت، یعنی امنیت بیشتر برای شما

اگر نگاهی به سرقت ها از منازل بیاندازیم، متوجه این موضوع خواهید شد که بسیاری از دزدها از درب ورودی ساختمان وارد می شوند.

بسیاری از درب ها تنها جنبه زیبایی دارند و متاسفانه از کمترین مقاومت برخوردار هستند. در برخی از پرونده های سرقت مشاهده می شود که سارقان تنها با استفاده از یک پیچ گوشتی اقدام به باز کردن این درب ها کرده اند و یا در صورت مقاومت این درب ها، در نهایت با وارد کردن ضربه و شکستن آن به راحتی وارد ساختمان شده و ضرر های مالی غیر قابل جبرانی را به افراد وارد کرده اند!

  • امین رضایی
  • ۰
  • ۰

در این بخش از اخبار روز ایرا قصد داریم تا در مورد یکی از شرکت های بسیار موفق دنیاکه توانسته در حال حاضر جایگاه بسیار خوبی را کسب کندمطلبی را در اختیار همراهان همیشگی قرار دهیم.  که در سال ۱۹۹۶ در کوالالامپور ، پایتخت مالزی ، با هدف ارائه پرواز هایی با قیمت ارزان تاسیس شد ، در جا به جایی مسافران در منطقه آسیا – اقیانوسیه نقش به سزایی داشته است. در این بخش از مقالات معلومات سفر بیشتر با این شرکت هواپیمایی آشنا خواهیم شد.

این شرکت توانسته است در سال ۲۰۱۲ میلادی عنوان برترین ایرلاین جهان از نظر کیفیت خدمات و بلیط ارزان را از آن خود کند. در ابتدای شروع به کار تنها از جت های بوئینگ ۳۰۰

مالزی

۷۳۷ مصرف می شده است که بعد ها به استعمال از مدل های ایرباس ۳۲۰ تغییر رویکرد داد. این شرکت در سال ۲۰۱۱ میلادی ۲۰۰ فروند ایر باس A320neo و در سال ۲۰۱۲ میلادی ۱۰۰ فروند دیگر از همین مدل را سفارش داده است که قرار است
اید توجه داشت که در هر سه کلاس بار ها باید ۴۵ تا ۶۰ دقیقه قبل از پرواز تحویل داده شوند. لازم به پرداخت هزینه برای کالسکه و لوازم متحرک نیز نمی باشد. وزن چمدان داخل کابین حداکثر ۷ کیلو گرم است که ابعاد آن باید به گونه ای باشد که زیر صندلی یا محفظه فرازین جای شود. علاوه بر آن هر نفر می تواند یک کیف دستی و یک کیف لپ تاپ نیز به همراه داشته باشد. شما  مجاز به حمل مواردی چون دارو ، غذای کودک و لوازم آرایشی در داخل کابین نمی باشید.

  • امین رضایی