اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

فرانسه یکی از بهترین کشورهای اروپایی از نظر جاذبه های گردشگری می باشد که بیشتر توریست ها و گردشگران این کشور را به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در نظر می گیرند که از جاهای دیدنی این کشور زیبا با استفاده از تور فرانسه به این کشور زیبا سفر کنید. در ادامه در وبلاگ اخبار روز ایران در مورد فرانسه شهر رویاها بیشتر صحبت می کنیم.

فرانسه با داشتن جاذبه­ های گردشگری فراوان در لیست توریستی­ترین کشورهای اروپایی قرار گرفته است و هرسال بیش از ۸۰ میلیون گردشگر از سراسر جهان به این کشور سفر می­کنند. فرانسه سومین کشور پردرآمد در صنعت گردشگری‎ است و از بهترین مقاصد گردشگری جهان به حساب می­آید. و با استفاده از تور فرانسه نوروز ۹۸ می توانید به این کشور سفر کنید و بسیاری از جاذبه­های گردشگری این کشور در فهرست میراث فرهنگی یونسکو به ثبت رسیده است و شهرهای پاریس، کن، نیس، لیون، بوردو واستراسبورگ فرانسه از بیشترین بازدیدکنندگان خارجی برخوردار بوده­اند. در ادامه با ما در مقاله ی فرانسه کشور فرهنگ و هنر همراه باشید.

فرانسه کشور فرهنگ و هنر

برخی از جاذبه ­های گردشگری فرانسه که در می توانید در تورهای نوروزی ۹۸ از آن ها دیدن کنید در شهرهای مختلف آن عبارتند از : برج ایفل که نماد شهر پاریس است و از دیدنی­ترین مکان­های فرانسه محسوب می­شود که بسیاری از بزرگان تاریخ نیز از این برج دیدن کرده­اند. با اینکه سازندگان این برج اعتقاد داشتند که از استحکام کافی برخوردار نیست و قصد تخریب آن را داشتند اما این برج فلزی از سال ۱۸۸۹ پابرجا باقی مانده و از مهمترین جاذبه­های این کشور شده است.

کلیسای نوتردام پاریس

کلیسای نوتردام پاریس که درسال ۱۱۶۳ در مرکز شهر ساخته شد سالانه میزبان ۱۳ میلیون گردشگر خارجی است که جذب نمای باشکوه و معماری جالب گوتیک آن می­شوند. کلیسای نوتردام دولاگارد مارسی نیز در شهر مارسی فرانسه واقع شده است و یکی از جذاب­ترین و زیباترین کلیساهای موجود در این منطقه است. هردوی این کلیساها در زمره بهترین جاذبه­های گردشگری فرانسه قرار دارند.

دره لویر

دره لویر منطقه­ای بسیار دیدنی در نزدیکی پاریس فرانسه است که صدها قلعه را که هرکدام از نظر نوع معماری استفاده شده بی­نظیر هستند را در برمی­گیرد و به زیبایی خاصی تمام تاریخ این کشور را بیان می­کنند. قلعه جنونسو مشهورترین قلعه در این دره است که از چشم­انداز منحصر به فردی برخوردار است و در قرن شانزدهم بر روی رودخانه­ای زیبا بنا شده است این قلعه به قلعه بانوان نیز معروف است.

 

فرانسه کشور فرهنگ و هنر

دهکده سحرآمیز اگوییسهایم

یکی دیگر از جاذبه ­های خاص و زیبای فرانسه دهکده سحرآمیز اگوییسهایم است که شبیه یکی از جاذبه های گردشگری بالی می باشد و شما می توانید از تور بالی نوروز ۹۸  برای دیدن این جاذبه ی گردشگری استفاده کنید که در منطقه آلزاس در شمال شرقی فرانسه واقع شده و تداعی کننده یک شهر جادویی است. این دهکده با داشتن گل­های فرانسوی زیبا و خانه­ها و خیابان­های رنگارنگ وباریکش که در قرن ۱۶ ام طراحی شده است نمایشگریک نقاشی زیبا و با جان است و شما با رفتن به این دهکده از دنیای واقعی خود جدا شده وبا شرکت در جشنواره­هایش گویی به دنیای والت دیزنی سفر کرده اید.

شهر کن

وجود شهر کن در فرانسه که شهر بازیگران مشهور سینماست این شهر را به یکی دیگر از برترین جاذبه­های گردشگری فرانسه تبدیل کرده است. جشنواره فیلم کن وانداختن فرش قرمز که نه تنها ستاره‎های هالیوودی، بلکه تمام بازیگران لایق اهدای جایزه در آن شرکت دارند چهره دیگری به این کشور داده است. وجود سواحل ماسه­ای کن در دو بخش خصوصی وعمومی که هرکدام خدمت­رسانی متفاوتی دارند یکی دیگر از جذابیت­های موجود در این منطقه است.

فرانسه کشور فرهنگ و هنر

طاق پیروزی؛ بزرگترین طاق دنیا یک سمبل نام­آشنا و مطرح در فرانسه است که در میدان شارل دوگل و در انتهای خیابان مشهور شانزلیزه قرار گرفته و یادبودی برای سربازان ناپلئون است و مردم فرانسه برای ادای احترام خود به این سربازان که در زیر طاق دفن شده­اند در این مکان جمع می­شوند.

از دیگر جاذبه ­های مطرح و زیبای فرانسه می­توان به کاخ ورسای که به عنوان بزرگترین کاخ سلطنتی جهان شناخته شده است اشاره کرد. کشور فرانسه با داشتن جاذبه­های گردشگری بسیارش از بهترین کشورهای گردشگری محسوب می­شود و  از شلوغ­ترین و محبوترین تورهای گردشگریست که سالیانه گردشگران فراوانی از سراسر دنیا به این کشور سفر می­کنند.

  • ۹۷/۱۱/۰۹
  • امین رضایی