اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

در این بخش از اخبار روز ایرا قصد داریم تا در مورد یکی از شرکت های بسیار موفق دنیاکه توانسته در حال حاضر جایگاه بسیار خوبی را کسب کندمطلبی را در اختیار همراهان همیشگی قرار دهیم.  که در سال ۱۹۹۶ در کوالالامپور ، پایتخت مالزی ، با هدف ارائه پرواز هایی با قیمت ارزان تاسیس شد ، در جا به جایی مسافران در منطقه آسیا – اقیانوسیه نقش به سزایی داشته است. در این بخش از مقالات معلومات سفر بیشتر با این شرکت هواپیمایی آشنا خواهیم شد.

این شرکت توانسته است در سال ۲۰۱۲ میلادی عنوان برترین ایرلاین جهان از نظر کیفیت خدمات و بلیط ارزان را از آن خود کند. در ابتدای شروع به کار تنها از جت های بوئینگ ۳۰۰

مالزی

۷۳۷ مصرف می شده است که بعد ها به استعمال از مدل های ایرباس ۳۲۰ تغییر رویکرد داد. این شرکت در سال ۲۰۱۱ میلادی ۲۰۰ فروند ایر باس A320neo و در سال ۲۰۱۲ میلادی ۱۰۰ فروند دیگر از همین مدل را سفارش داده است که قرار است
اید توجه داشت که در هر سه کلاس بار ها باید ۴۵ تا ۶۰ دقیقه قبل از پرواز تحویل داده شوند. لازم به پرداخت هزینه برای کالسکه و لوازم متحرک نیز نمی باشد. وزن چمدان داخل کابین حداکثر ۷ کیلو گرم است که ابعاد آن باید به گونه ای باشد که زیر صندلی یا محفظه فرازین جای شود. علاوه بر آن هر نفر می تواند یک کیف دستی و یک کیف لپ تاپ نیز به همراه داشته باشد. شما  مجاز به حمل مواردی چون دارو ، غذای کودک و لوازم آرایشی در داخل کابین نمی باشید.

حمل ساز های خنیا کوچک مانند گیتار و ویولن در داخل کابین تا ۷۵ کیلو گرم و در صورت رزرو صندلی اضافه میسر است. برای حمل وسیله های ورزشی شامل گلف ، موج سواری ، غواصی ، دوچرخه سواری ، اسکی ، اسنو برد و کریکت در صورت تجاوز از میزان بار مجاز به ازای هر کیلوگرم اضافه باید هزینه جلا نمود و برای دیگر برگ مانند وسایل ماهیگیری به صورت نرخ عادی هزینه محاسبه می شود.

مالزی
چند سال از حادثه ضمیر شدن هواپیمای پرواز MH370 شرکت هواپیمایی «مالزی ایرلاینز» می گذرد؛ حادثه ای که به یکی از اسرارآمیزترین وقایع هواپیمایی در طول تاریخ تبدیل شد. حالا این کمپانی عنوان کرده که قصد دارد با کاربرد از یک فناوری جدیدتر، کنترل بهتری روی پروازهای خود داشته باشد.

گفتنی است در حال حاضر اکثر پروازها از طریق تکنولوژی به نام ADS-B و با قبض سیگنال های منتشر شده توسط هواپیماها از زمین یا در هوا تفحص می شوند. اما فناوری پیگیری ماهواره ای به خطوط هوایی و کنترلرهای ترافیک هوایی امکان کاوش آنی هواپیماها را خواهد داد.هنوز مشخص نیست چه تصادفی برای پرواز MH370 متواضع و متکبر اما برخی معتقدند جت به سرقت رفته در حالی که همین ها بر این باورند که در اثر حادثه سقوط کرده و در خشکی غرق شده است.

  • ۹۷/۰۱/۲۱
  • امین رضایی