اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

قطعا با این مسئله آشنایی دارید که کشور اندونزی دارای مردم و فرهنگ مسلمانی می باشد اما خیلی جالب است که بدانید در بخشی از این کشور مردم هندوستان ساکن هستند یکی به جرات در مورد آن می توان گفت که یکی از بهترین و زیباترین مناطق و جزیره های کشور اندونزی شناخته می شود. برای اینکه در این کشور بتوانید به منطقه زیبا و بخش سرسبز این کشور سفر کنید و جاذبه های گردشگری زیبای شهر بالی دیدن کنید. قطعا می توان گفت که این سفر یکی از خاطره انگیزترین سفرهای شما خواهد شد. در مقاله قصد داریم در مورد جذابیت های تور فیلیپین و تور بالی در نوروز 97 بیشتر می گوییم.

جذابیت های تور فیلیپین و تور بالی در نوروز 97

با وارد شدن به آداک از دنیای زارع بالی بیرون و به دنیوی کلی پر زرق و برق و لوکس که بزرگ‌ترین و کامل بلوز رکابی هتل‌های گیتی افق ها را در خود جای داده است، ملتفت خواهید شد. در اینجا رستوران‌های مجلل، کشتی‌های تفریحی افزون لوکس، زمین‌های گلف در هتل‌هایی باعظمت پذیرای شما خواهند بود. این ساحل ها از زیبا‌ترین سواحل عالم بوده و در دنیا در رده‌ی پنجم ثبات دارد. معبد زیبای اولا واتو نیز در این شبه آبخست ناروا استقرار دارد.

شهر بالی را به عنوان جزیره ی خدایان می شناسند این جزیره کوچک بخشی از کشور اندونزی شناخته می شود و به عنوانو بزرگترین مجموعه جزایر جهان محسوب می شود. مطلبی که باید در مورد این جزیره بدانید این است که این جزیره خط واصل بین اقیانوس آرام و هند می باشد با این حال می توان در مورد آب و هوای این جزیره به این نکه اشاره کرد که این جزیره دارای آب و هوای کاملا مناسبی می باشد.

معابد بالی مانند آذرگاه مام که در منطقه‌ی باساکی تثبیت محزون و بزرگ‌ترین معبد نوکر هندی برهمایی و ترک در بالی منظور می‌شود، یکی از مکان‌هایی است که حتما باید از آن دیدن کنید. آذرکده مادر در رفعت ۱۰۰۰ متری از سطح بحر و در کوهپایه‌ی آتشفشان آگونگ تثبیت دارد. این عبادتخانه مقدس‌ترین آتشکده نوکر هندی برهمایی و ترک در بالی است. هندو‌ها قدیمی‌ترین آذرکده است.

بالی

شاید باورتان نشود ولی باید بدانید که این جزیره جمعیتی معادل 30 میلیون نفر دارد و بیشتر این مردم تابعیتی مربوط به کشور اندونزی را دارند. بخش عظیمی از این مردم اهل اندونزی می باشند که با توجه به این موضوع که در سال های اخیر این جزیره با تراکم جمعیت بسیار بالایی رو به رو شده است و مردم این جزیره مجبور شده اند که به کشور هایی همچون استرالیا و اروپا مهاجرت نمایند.

بزرگ‌ترین شهر و مرکز سازمانی این جزیره نیز شهر دنپازار است که مرزها اسنان چهارصد عندلیب نفر غوغا دارد. جزیره‌ی اندونزیایی بالی دارای گنجینه‌های غزارت همچون آفرینش زیبا، نهان سازی گیاهی نوع به نوع و همگون و دنیای انحصاری باب به‌ فرد زیر آب، شالیزار‌های پلکانی برنج، رود‌ها و آبشار‌ها است. اما گنجینه‌ی ویژه‌ی آبخوست بالی سنت‌ها و شعایر این جزیره است که در نزد و عقب فستیوال‌های نگارین اقسام پذیرای گردشگران است.

مسئله ای که در مورد تور بالی نوروز 97 وجود دارد این است که این جزیره دارای کوه های آتش فشان های فعالی می باشد که باید در زمان خود جنبه احتیاط را رعایت کنید و از بیمه مسافرتی استفاده نمایید. به دلیل وجود این آتش فشان های در جزیره بالی، خاک این جزیره بسیار حاصلخیز می باشد وبرای کشاورزی کاملا مناسب می باشد.

معروف ترین آتش فشانی که در جزیره بالی وجود دارد ارتفاع آن 30 هزار متر می باشد، آتش فشان کوه گودان آگانگ می باشد که مردم محلی جزیره بالی آن را مادر کوه ها می نامند. مطلبی که ممکن است برای شما جالب باشد این است که این آتش فشان در تمام ایام سال فعال می باشد.این پای پوش یکی از کامل بلوز رکابی دیدنی‌ها در اندونزی است و مجموعه‌ای با‌شکوه از حکاکی‌های مزین، ماسک‌های نقاشی شده، عروسک‌های سایبان ‌شب ‌بازی، ظروف سفالی و فراوانی دیدنی‌های بعدی است.

فیلیپین

آبسنگ مرجانی توباتا

یکی از جاذبه های گردشگری فیلیپین آبسنگ مرجانی توباتا می باشد که در دریای سولو قرار دارد، یک عیاذ حراست شده بحری آبزی بعنوان پارک ملی بحری آبزی آبسنگ مرجانی توباتا است. این آبسنگ از دو بخش تشکیل شده است: آداک مرجانی شمالی و آبخوست مرجانی جنوبی ، که شفاعت یک کانال ژرف 8 کیلومتری از هم جدا شده اند. این مکان به نشانه اعجوبه دیوارهای مرجانی آن که در آن صخره های مرجانی کم عمقی حیات دارد به یک سایت ژرف پیمایی دلبر در فیلیپین دگرگونی شده است. در این پارک دریایی، بین ماه های آوریل و ژوئن که امواج قرار ثبات تر هستند، تور گشت و تردد غوطه بازی برگزار می شود.

کلیسای سن آگوستین، مانیل

بازدید از کلیسای سن آگوستین یکی از مزیت های استفاده از تور فیلیپین می باشد که باید از آن استفاده نمود. این کلیسا مستهجن که در سال 1589 ساخته شده است، از هفت زمین لرزه و دو آتش سوزی در طول قرن ها عیبناک تتمه است و در حال تهیه دیرینه ترین کلیسای سنگی در فیلیپین لحاظ می شود. در ورودی اصلی، کنده کاری های نفیسی بر روی درب های چوبی بینایی می شود. سالون داخلی، تحت سرمایه معماری مکزیکی، به شکل یک دار لاتین طرح ریزی شده است. سقف زیبای این کلیسا در دهه 1800 مداخله هنرمندان ایتالیایی، جیووانی دیبلا و چزاره البیرونی چهره نگاری شده است.

جذابیت های تور فیلیپین و تور بالی در نوروز 97
تپه های شکلاتی

تپه‌های شکلاتی از جمله جاذبه های طبیعی کشور فیلیپین می باشد که عنوانی است از باب کلکسیون تپه های متحدالشکلی که در آداک بُهُل. خصیصه مختصه این تپه‌ها، داشتن اشکال غیر قدیمی بصورت مخروطهای یکسان علی السویه موافق طبق و نابرابر و طولانی است. میزان این تپه‌ها بالغ بر ۱۶۶۰ عدد است که در مرکز آداک بهل ایستادگی گرفته‌اند. تپه‌های شکلاتی واضح از درختان و گیاهانی هستند که در فصل‌های کم مطر سال رنگ آنها به قهوه‌ای میل داشتن می‌شود و علت نامگذاری آنها هم همین رنگ قهوه‌ای است. ممطئنا تماشای این تپه ها در نوروز 97 برای شما نیز بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

بوراکای

بوراکای ممکن است یک آداک کوچک باشد، اما دارای فایده خو های عظمت آمخته سواحل عجیب انگیز و آسایشگاه های کریه می بو که می تدارک به جد هایی مانند غواصی، چتربازی، دوچرخه سواری، اسب سواری، کایت موتور و غیره پرداخت. همچنین، با تورهای قایقی می توانید به تماشای بردمیدن و افول کردن خیره خیره کننده، اکتشاف غارها آتشفشانی و تالاب های فیروزه ای بپردازید. کافه ها و مهمانخانه ها تا صبح به سرو غذا و شربت مشغول هستند.

  • ۹۶/۰۹/۰۷
  • امین رضایی