اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

کشور سنگاپور یکی از زیباترین کشورهای دنیا می باشد که در جنوب کشور مالزی قرار گرفته و دارای فرهنگ و تاریخ بسیار عمیقی می باشد. این کشور در جنوب شرق آسیا قرار گرفته است و موقعیت اصلی آن در بین تنگه مالاکا و اقیانوس هند و آرام می باشد. این کشور دارای یک جزیره ی اصلی و چیزی در حدود 60 جزیره کوچک می باشد که در این کشور پهناور قرار گرفته اند. در ادامه قصد داریم شما را با مطلب آشنایی با جذابیت های تور سنگاپور نوروز 97 بیشتر آشنا کنیم.

آشنایی با جذابیت های تور سنگاپور نوروز 97

جغرافیای کشور سنگاپور

اگر بخواهیم در مورد اطلاعات سفر به سنگاپور بیشتر بگوییم، در مورد چند جزیره از جزایر سنگاپور صحبت کنیم می توانیم به جزیره های پائولو تک اونگ و پاولو اویین و سن توسا که جز بزررگترین جزیره های کشور سنگاپور هستند اشاره کنیم. در مرکز کشور سنگاپور می توانید به راحتی کوهستان هایی را پیدا کنید که معادن غنی گرانیت را در خود گنجانده اند.

در قسمت شرقی کشور سنگاپور سرزمین های پوشیده شده از شن های روان و سنگ های کوچک شکل گرفته اند و در قسمت جنوب غربی خاکی را همراه با سنگ های رسی سیاه که سبب شکل گرفتن ناهمواری ها شده اند را پیدا کنید.

سنگاپور می‌تواند درس بی آلایشی و عفت به جهانیان بدهد. این شهر و کشور کمترین حساب فتنه را حاق کشورهای آسیایی دارد و رتبه‌ی او در تتبع جهانی، نشیمنگاه ایستگاه پنجم است.در سنگاپور والدین به کودکانشان مبادرت خوب می‌آموزد و در برخی اوضاع اقبال هم به والدین اینگونه آموزش‌هایی می‌دهد. در سنگاپور از سال ۱۹۷۹ یک کمپین جاه و ادب به حیات آمده که مورد زنهار نوبت است؛ در این کمپین خلق و مبادرت خوب و کم قیمت درس داده می‌شود. در سال ۲۰۰۱ این کمپین به تشنج آزرم سنگاپور مستحیل مسخ یافت.

اقوام و مذاهب کشور سنگاپور

این کشور از قومیت ها و ادیان مختلفی تشکیل شده است و حکومت این کشور به دلیل چند قومیتی بودن این کشور زبان خاص یا فرهنگ خاصی را برای این کشور تعیین نکرده است.  در این کشور تمام اقوام و مذاهب به طور مسالحت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می کنند. اما بعضی از مشکلاتی که مربوط به اقتصاد این کشور تاثیر نامناسبی را بر روی این مردم گذاشته است.

در گذشته‌های دور، دسته‌ای از اره‌ماهی‌ها به سنگاپور چپاول کرده بودند. یک پسر بزرگ سال نقشه‌ی علاوه دهش کشید تا همه‌ی آن‌ها را به دام بیندازد. اما شاه که از هوش این پسر می‌ترسید، او را کشت. در افسانه‌ای آمده است که نشان رنگ سرخ فام موجود در پرچم این کشور، خون این پسر مکلف است.هر روز در سنگاپور ۲ کاباره متجدد ساختن می‌شود. این تتبع با محل به سطح اندازه گیری این کشور، خیره‌کننده است.

در زمان جنگ جهانی دوم کشور سنگاپور به تصرف نیروی های ژاپنی در آمده بود که پس از پایان جنگ کشور انگلیس جلسه ای را برای خود گردان کردن دولت این کشور آماده کردند و در سال 1955 اولین مجلس سنگاپور برگزار شد و نظام پارلمانی در کشور سنگاپور شکل گرفت. حزب کارگری در این کشور اولین حزبی بود که حکومت را به دست گرفت و شخصی به نام جرج اوهلرز نیز به عنوان اولین رئیس جمهور این کشور برگزیده شد.

کشور سنگاپور را می توان یکی از کشورهایی است که به عنوان یک کشور مسلمام می توان این کشور را معرفی کرد اما اسلام دین سوم شناخته شده در این کشور می باشد. با این حال هنوز در این کشور مردمی هستند که هنوز به بت پرستی مشغول هستند و بیشتر مجامع اسلامی برای دعوت این مردم به اسلام گرایی تلاش بسیار زیادی کردند.

آشنایی با جذابیت های تور سنگاپور نوروز 97

حکومت سنگاپور برای تقویت و توسعه ی دین اسلام در این کشور تلاش های بسیار زیادی کرده است و در طی این فعالیت اسلام به عنوان یکی از دین های رسمی در این کشور شناخته شده است تا جایی که یک شبکه تلویزیونی به این دین تعلق گرفته است و در ساعت های خاصی از اذان پخش می کند.

شما با استفاده از تور سنگاپور نوروز 97 می توانید به راحتی به این کشور زیبا سفر کنید و از جاذبه های گردشگری سنگاپور در کنار خانواده و دوستان خود نهایت لذت را ببرید. ای سرزمین زیبا که از جزایر مختلفی تشکیل شده است. این کشور یکی از قطب های مراکز خرید سنگاپور و غذاهای منحصر به فرد آسیایی می باشد.

بدهی خارجی: ندارد.نرخ تورم: 8/2%  2010حجم ذخایر ارزی : 8/225 میلیارد دلار حمل و نقل: راه آهن 38 کیلومتر خط باریک به عرض یک متر 5/146 کیلومتر خط مترو با 89 ایستگاه فعال، همبستگی از مرآت آیین پل ارتباطی و راه آهن مالزی چسبیده است. بندها 3356 کیلومتر راه ملکوتی آبی رنگ و ارضی که 161 کیلومتر آن بزرگراه می باشد. ناوگان تجاری بحری آبزی دارای 1422 فروند کشتی در گونه ها متنوع می نفحه که 850 وضعیت آن با مالکیت اندرونی ظاهری و باطنی بیگانه است. مرتبه فرودگاهها، 8 چگونگی می شمیم که یک وضع جنبه بین المللی است. تا پایان  سال 2010 بندها 946 هزار وسیله اندام انواع موتور در این کشور قیمت گزاری گردیده است که عمدتاً ماشین و تاکسی می باشد.

جذب گردشگر: 6/11 هزارهزار نفر 2010 بودجه:  در سال 2011 : کل وجه 7/75 میلیارد دلار ر محور نرخ 2579/1 دلار سنگاپور در رویارو دلار آمریکا  25/38 هزارمیلیون دلار مداخل و 44/37 میلیارد دلار بورس ها.عمده ترین مبدا میوه بهره بودجه: گونه ها واج به میزان 48/32 میلیارد دلار .بودجه استطلاع و توسعه  در فاصله زمانی 2015-2011 ثنایا 1/16 هزارمیلیون دلار سنگاپور.

نظامی: نیروی سرباز 54 زغن روان پرحرف نفر در حال مراقبت ؛ بندها 250 هزاردستان نفر تهیه که در شرایط جبری تا 300 هزاردستان نفر نیز تکثیر و کاهش می یابد. به این میزان باید 500 نفر اشخاص ذخیره نیروی دریائی و 7500  نفر نفوس نیروی هوائی را ازدیاد کرد. پول بخش دفاعی در سال 2011 ثنایا 57/7 میلیارد دلار بود که 5/3% تکوین ناخالص داخله را حایز می گردد. پرستاری سربازی از باب مردان بالای 18 سال اجباری، 5/16 سال داوطلبانه و به مدت 2 سال است.

جاذبه های دیدنی

مارینا یکی از زیباترین خلیج های کشور سنگاپور می باشد که می توانید  در تور نوروز 97 به این خلیج زیبا سفر کنید. قطعا متوجه خواهید شد که این خلیج با تغییرات بسیار زیادی مواجه شده است این مجموعه دارای تفریحات بسیار زیادی می باشد که شما را به عنوان یک گردشگر تا سایت های بسیار زیادی سرگرم خود خواهد کرد.

سنگاپور شهر-کشوری کوچک است که از چندین جزیره تشکیل شده است، با این حال یکی از ثروتمندترین کشورهای کرانه ها و انفس لحاظ می‌شود. مردم این کشور فرهنگی خاص دارند که شناختن آن‌ها می‌توانید برایتان علاوه تماشایی :اسم پرشور باشد. دانستن حقیقت ها سنگاپور قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد:

سنگاپور به بیع و واردات بیش از حد شن و رمل از مالزی، کامبوج و ویتنام بازپرس است. بعد از این که کشورها فهمیدند قدر قابل توجهی از شن و ماسه‌ی کشورشان به سنگاپور منتقل می‌شود، اعتراضات مازاد یدکی شکل گرفت و  معامله شن و شن ممنوع شد.سنگاپور علاقه‌ی عجیبی به مبال دارد! بخت این کشور در سازمان ملل طرحی را مطرح کرده بود که ۱۹ نوامبر را به آدرس روز دنیوی کلی توالت گلچین برگزیدن کند. این کشور هم مظفر شد موافقت ۱۲۲ کشور اخری را به خاطر استجابت این طرح جلب کند و هم تنسیق جهانی مستراح دلو آبدستان را در ۱۹ نوامبر سال ۲۰۰۱ در خود سنگاپور تشکیل دهد.

در سنگاپور روز ملی درخت‌کاری وجود دارد هفتم نوامبر. تمامی اهالی این کشور، از نخست‌وزیر نژند تا دیپلمات‌های خارجی و درونی و کس بی ارزش در این روز دار می‌کارند. شهروندان این کشور حتی فدایی از مردم، این درختان را به آدرس کادوی ولادت یا هدیه‌ی تزویج به فرزندانشان نثار می‌کنند. بیش از ۸۰ درصد جمعیت سنگاپور در خانه‌های دولتی خانه‌های سازمانی خوش زیستن می‌کنند؛ این در یادآور است که نرخ مالکیت مسکن در سنگاپور مرزها اسنان ۹۲ درصد است که این احصائیه بالاترین نرخ در کرانه ها و انفس است.

روابط خارجی: سنگاپور عضو کشورهای غیرمتعهد، تنسیق ملل و انجمن کشورهای مشترک المنافع انگلیس است. در تمشیت ملل فعال بوده و در عملیات های حفظ صلح آن شرکت می کند. از منطقه گرائی در آسیای شرقی کنف کرده و نقش فعالی در آ. سه . آن و  اپک وفای به عهد می کند. این کشور حامی بلندقد عتبه نظامی آمریکا در ناحیه بوده و بها دریائی خود را در حریت نیروهای نظامی آمریکا اسکان داده است.

قوانین کشور سنگاپور

ساکنان سنگاپور سریع‌ترین پیاده‌روهای عالم هستند.با استفاده ازدر سنگاپور اگر در حین آدامس جویدن چاوش دیدید، دست نگه دارید یا این که هیچ وقت در این کشور سقز نجوید! در حال ساخته مضغ کردن سقز در سنگاپور نامشروع است مگر این که با نسخه‌ی پزشک باشد.

متانت با چوب هنوز هم یک شکل شرعی از تنبیه کردن در سنگاپور است. عاشقان افزار در سنگاپور ورشکسته می‌شوند! اختر سنگاپور نفر ابوالبشر و جانور را از کاربرد از ماشین فردی و دولتی مخصوص برحذر می‌دارد و مالکان خودروها باید 1 روبه رو قیمت خودروی خود پول آهار کنند تا پلاک آن صادر شود.در سنگاپور درعوض جهت بلندی ساختمان‌ها محدودیتی بود دارد؛ این تخصیص ۲۸۰ متر است. در این کشور ۳ بنیاد قرار حیات دارد که خراج آن‌ها دقیقا ۲۸۰ متر است. در آسانسورهای سنگاپور دستگاه‌های مزیت آوانس نمره پروانه مستمری نیستی دارد. اگر این دستگاه‌ها بوی مستمری را تفوق دهد، به طور خودکار درهای بالابر قفل می‌شود تا این که گماشته برسد. سنگاپور قانون خاصی دارد که طبق آن شهریه در آسانسور غیرشرعی مال و شده است.

سنگاپور پنجمین کشور مبصر بزرگ تر واردکننده‌ی آهن است. گزارشگران بی مرز که یک مستخدم است که آزادی مطبوعات را در کشورهای مختلف تقویم می‌کند، جو خوبی در سنگاپور ندارد. آن‌ها به رهایش روزنامه ها در سنگاپور، از مرکز و انتها حقیقت موضوع ۱۸۰ کشور رتبه‌ی ۱۵۳ داده‌اند. در سنگاپور اگر کسی بعد از کاربرد از توالت‌های شریکی آن را نشوید، این کار او جرم لحاظ می‌شود. هرچند سنگاپور یک شهر-کشور است اما از ۶۳ جزیره‌ی کوچک‌تر تشکیل شده است.

کودکان و گیاهان قلب و روح سنگاپور هستند. نخستین و انتهایی باغ کرسی و که در سنگاپور ثبات دارد، به کودکان ویژه تعلق داده شده است.از سال ۱۹۰۵ سنگاپور ۶ بار منطقه‌ی زمانی خود را استحاله داده است!در طول سال‌های ۱۹۴۰ و ۱۹۴۱ سنگاپور به تئاتری از جنگ عالمگیر دنیایی دوم تبدل شده بود. در این هوا بخار ۱۰۰ شباهنگ و زاغ نظامی در این کشور کوچک جناب داشتند. یقیناً هیچ یک از این سربازها لحظه به نیروهای سنگاپوری نبودند؛ سربازهای انگلیسی به دفاع در متساوی نیروهای ژاپنی می‌پرداختند که به آن‌ها غارت کرده بودند.

آشنایی با جذابیت های تور سنگاپور نوروز 97

سنگاپور نتیجه‌ی رهایش یک استخلاص است! در سال ۱۹۶۳ نیروهای انگلیسی سنگاپور را به مالزی واگذار کردند. بی زن بعد از ۲ سال، در سال ۱۹۶۵ شهر-کشور سنگاپور به کشوری فارغ تطور شد. سنگاپور با جنگ و محاربه به خلاص نرسید! این کشور با رای‌گیری دموکراتیک از مالزی جدا شد. سنگاپور یکی از ۳ شهر-کشور کرانه ها و انفس است. دو شهر-کشور بعدی موناکو و واتیکان هستند. سنگاپور شعر آواز ملی خود را روی اسکناس‌های ۱۰۰۰ دلاری این کشور چاپ کرده است.

جایزه اوان وزیر سنگاپور هرسال مرزها اسنان ۱/۷ میلیون دلار است که این رقم بندها ۴ متساوی بیشتر از حق الزحمه مهتر و شاگرد جمهوری آمریکا است. در سنگاپور از هر ۶ نفر، یک نفر دارایی ۱ میلیون دلاری یا بیشتر دارد، یعنی ۱۷ درصد کل شلوغی این کشور! این پی جویی بالاترین احصائیه میلیونرهای یک کشور در آفاق است.

سنگاپور از یک سو مستحضر می‌کند و از سویی پسین صادرات ایفا به جریان انداختن می‌دهد. این کشور همه چیز از آب شیرین و شن و رمل مطلع می‌کند و کل صرفه جویی آن متکی به واردات و صادرات است. سنگاپور در سال ۲۰۱۶ گران‌ترین شهر گیتی افق ها جاودانه ماند. گذرگاه چانگی سنگاپور در سال ۲۰۱۶ درعوض جهت چهامین سال دمادم به نشانی بلوز بی آستین جوخه جهان غلبه شد.

صادرات کشور سنگاپور

اقبال سنگاپور مجموعه‌ای از درخت‌های ساختگی ابداع کرده است که از انرژی خورشیدی طعام دادن می‌کند و فراز آن‌ها به ۵۰ متر می‌رسد. نام این آلبوم «باغ‌های خلیج» است. این مجموعه به قلق فرهنگی و منطقه‌ی گردش جهانگردی تطور شده است.عمده ترین محصولات صادراتی: کالاهای صنعتی، اثاث افزار و آلات  تمام الکترونیک، امرار شیمیائی و پتروشیمی، سوختهای معدنی، منسوجات، موادغذایی، کائوچوی خام، نوشیدنی، تنباکو.

عمده ترین مقصدها صادرات: مالزی، آمریکا، چین، ژاپن، تایوان، کره جنوبی، اندونزی، عربستان، هند، امارات، تایلند، آلمان، فرانسه، هلند، فیلیپین، انگلیس، سوئیس، استرالیا، کویت و ایتالیا.تولید برق: 48/30 میلیارد کیلو وات عمر در سال تماماً از طریق سوختهای فسیلی  پیدایش می شود

کشاورزی و غذایی

محصولات کشاورزی و غذایی: بسیار کم کائوچو، نارگیل، میوه، گل، سبزیجات، مرغ، تخم مرغ، ناحیه تسهیم خوراکی و تزئینی صنایع: نرخ رشد تولیدات دانش فنی صنعت 8/2% ؛ تولیدات عمده الکترونیک، مواد شیمیائی، خدمات مالی، سامان حصول نفت، پاکیزگی نفت خام، پتروشیمی، تولید و محصولات لاستیکی، فرآوری امرار غذایی و نوشیدنی، بازسازی کشتی، معامله و صادرات مجدد، بیوتکنولوژی .واحد پول: دلار سنگاپور  هر 2579/1  دلار سنگاپور جلو یک دلار آمریکا متولید تمام عیار داخلی: 260 میلیارد دلار سرانه خلق خالص داخلی: 12/50 بلبل دلار

منبع: e-singapore.ir

  • ۹۶/۰۹/۰۸
  • امین رضایی