اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

مبانی سئو

سئو (SEO) چیست؟

اگر بخواهیم به طور مختصر این مفهوم را شرح دهیم باید گفت که سئو به معنای تکنیکهایی است که با بکارگیری آنها می توان رتبه سایت مورد نظر را در نتایج موتورهای جستجو به خصوص گوگل بهبود داد.ساده تر بگوییم؛ زمانی که شما در یک موتور جستجو به دنبال یک موضوع خاص می گردید حتما متوجه این موضوع شده اید که بعضی از سایتها دارای رتبه های بالاتری  در میان دیگر سایت ها می باشند و در صفحات اولیه نمایش داده می شوند، این که چطور این صفحات و وبسایت ها در نتایج اول قرار گرفته اند را باید در سئو این سایت ها دانست.

مبانی سئو

در ادامه با وبلاگ خبر آویژه همراه ما باشید.به عبارت دیگر سئو به معنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده باشد گفته می شود، بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید و در رتبه های اول قرار بگیرید.

سئو کلاه سیاه

لقب سئو کلاه سیاه عموما به روش ها و اقداماتی اطلاق می شود که با دور زدن قوانین گوگل و برای دست یابی به نتایج بالاتر در موتورهای جستجو صورت می پذیرد و در نهایت ، این اقدامات ممکن است منجر به جریمه ی وب سایت اصلی و حتی وب سایت های وابسته به آن شود؛ که این جریمه می توانید افت شدید در نتایج جستجو و یا حتی حذف کامل از نتایج باشد.از جمله تاکتیک هایی که در سئو کلاه سیاه مورد استفاده قرار می گیرد شامل : اتوماسیون محتوا، به کارگیری لینک پنهان، غرق کردن صفحات در لینک و از این قبیل تکنیک ها می باشد.

مبانی سئو

  • ۹۶/۰۱/۲۵
  • امین رضایی