اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

تور شانگهای

جالب است این را بدانید که این شهر که امروز یکی از پرجمعیت ترین و بزرگترین شهرهای چین به شمار می رود و در واقع رابط میان چین و دنیا می باشد روزگاری یک دهکده بسیار کوچک بوده که مردمانش با ماهیگیری روزگار خود را می گذراندند تا اینکه در قرن نوزده طی جنگهای تریاک که بین دولت چین، اینگلیس و دیگر کشورهای اروپایی در گرفت این شهر به یکی از بنادر مهم تجاری برای دولت های غربی تبدیل گردید و در نهایت در حدود هفتاد سال پیش به دولت چین باز گردانده شد. در ادامه با وبلاگ خبر آویژه همراه ما باشید. شانگهای در کرانه چپ رودخانه هوانگ پو در جنوب یانگ تسه واقع شده و در فاصله بسیار کمی از اقیانوس آرام قرار دارد، این شهر به وسیله رودخانه به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می شود که قسمت شرقی تازه ساز با معماری مدرن می باشد و در قسمت غربی ساختمان های قدیمی تر و فرودگاه خونچای (برای پرواز های داخلی) قرار دارد، این شهر پرجمعیت که یکی از قطب های تجاری و اقتصادی دنیا به شمار می رود به (جنگل آسمان خراش ها) و (پاریس شرق) شهرت دارد. اگر به شانگهای سفر کنید برجها و مراکز خرید بیش از هر چیز دیگری خودنمایی می کند، خرید یکی از لذت بخش ترین جذابیت های تور شانگهای می باشد.

شانگهای

پکن

درنظر بگیرید میان تورهای چین، تور پکن از اهمیت و محبوبیت ویژه ای در میان گردشگران ایرانی برخوردار است. شاید همه ی شما به خاطر المپیک سال 2008 که در پکن برگزار شد تا حدودی با این شهر آشنایی داشته باشید، پکن پایتخت کشور چین است که پس از شانگهای بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر چین به شمار می رود. تاریخچه پکن به بیش از سه هزار سال می رسد و آثار باستانی بسیار زیادی از دوران های مختلف را در خود جای داده است. پکن که در شمال چین واقع شده و به وسیله ی کوهستانهای مختلف محاصره گردیده است، دارای آب و هوایی خشن در فصل زمستان و تابستان می باشد، به طوری که هوا در تابستان ها بسیار گرم و طاقت فرسا و در زمستانها بسیار سرد و سوزناک می باشد، اما با این وجود نباید از دو رود مهم این شهر یعنی رودهای یونگ رینگ و چائوبی که نقشل تعدیل کننده و خنک کننده هوای پکن را دارند چشم پوشی کرد. این شهر با داشتن جاذبه های توریستی بسیار زیادی چون مراکز خرید، آثارهای باستانی، جاذبه های شهری و جاذبه های طبیعی علاوه بر نقش سیاسی و تجاری در حوزه ی توریسم نیز نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و یکی از توریستی ترین شهر های چین به شمار می رود.

شانگهای


  • ۹۶/۰۱/۱۴
  • امین رضایی