اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

تاریخ کشور ویتنام

ویتنام کشوری است سرسبز دارای مکانهای دیدنی بسیار زیاد که امروزه به یکی از قطب های گردشگری تبدیل شده است. این را ه در نظر داشته باشید که امروزه بسیاری از جنس هایی که در ایران وجود دارد ساخت این کشور است به خصوص کتونی های آدیداس که از محبوبیت خاصی بر خوردار است و استفاده آنها در میان جوان ایرانی رایج می باشد. در ادامه با وبلاگ خبر آویژه همراه ما باشید.شاید اولین چیزی که با شنیدی اسم ویتنام در ذهن شما شکل می شود جنگ نام آشنا میباشد ویتنام و ایالات متحده باشد، اما بهتر است که بدانید ویتنام از جمله یکی از مهمترین حاکمیت های به خصوص جهان در جنوب شرقی آسیا است که در طی سالهای گذشته موفق شده که به موفقیت های به خصوصی در زمینه های اقتصادی و البته صنعت توریسم دست پیدا کند.

تاریخ کشور ویتنام

ویتنام نیز درست مانند دیگر کشورهای جنوب  آسیا از آب و هوایی گرم ومرطوب برخوردار است البته وجود فلاتها و مناطق پرتپه و رشته کوه های آنم در مرکز و رودخانه هایی چون رود سرخ و مکونگ در شمال فضا و اقلیت این کشور را نسبت به دیگر کشورهای همسایه به کلی رو یا رویی های مختلف  با مشکلات ساخته است.

تاریخ کشور ویتنام

کشور ویتنام تاریخی بسیار پر فراز و نشیب دارد و جنگ ها و کارهای بزرگی را پشت سر گذاشته است، این کشور از زمان تسخیر بخش جنوبی توسط کمونیستها تا اتحاد مجدد و بازسازی کشور در جنگ مرزی با چین  و تحریم های اقتصادی و عدم سرمایه گذاری های غربی و خارجی به لحاظ اقتصادی دچار رکود شده و این رکود و کمبود اقتصادی موجب عقب ماندگی این کشور گردیده است اما ویتنام طی 20 سال گذشته  با تکیه بر نیروی کار داخلی و مدیریت صحیح منابع و راه یافتن به بازار جهانی توانسته است که خود را از نو زنده کند، ویتنام امروز موفق شده است که در صنعت گردشگری به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند و مسافرت به ویتنام امروز یکی از پرطرفدارترین تورهای آسیایی به حساب می آید.

  • ۹۶/۰۱/۰۹
  • امین رضایی