اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

کشور فرانسه برای مردم دنیا یک دیدگاه ویژه ای دارد و آن شهر پاریس میباشد. شهر پاریس مکانهای گردشگری بسیاری را می تواند در اختیار مسافران خود قرار داده تا آنها استفاده خوبی راداشت باشند. در ادامه با وبلاگ خبر آویژه همراه ما باشید.پاریس پایتخت فرانسه و یکی از شهر های بسیار زیبا با آثار دیدنی فراوان و توریست پذیر میباشد. سالانه حدود ۳۰ میلیون نفر توریست خارجی از پاریس دیدن می‌کنند. رود سن از میان این شهر عبور می‌کند. پاریس بزرگ ترین شهر اقتصادی اروپا و پنجمین شهر اقتصادی جهان از نظر سطح تولید ناخالص داخلی هست و حدود یک چهارم تولید ناخالص فرانسه.پاریس یکی از شهرهای پیشروی جهان در زمینه‌های اقتصاد، فرهنگ، هنر، سیاست، تحصیل، تفریحات، مد و علم است. ناحیه (لا دفانس) در شهر پاریس به عنوان بهترین مرکز اقتصادی اروپا نام برده می شود.

شهر عاشقان در فرانسه (پاریس)

البته باید این را هم اضافه کنیم که جمعیت شهر پاریس حدوددو میلیون و صد و شصت هزار نفر است.مردم در فرانسه به طبخ غذا به عنوان یک هنر می نگرند و دستپخت به روش فرانسوی در دنیا رایج می باشد. نخستین کتاب های درست کردن غذاهای فرانسوی به زمان قرون میانی بر می گردد. در فرانسه در موقع دیدار و خداحافظی دست دادن معمول است اما اگر دست را بیش از حد محکم بفشارید یا زیاد تکان دهید بی ادبی به حساب می آید. روبوسی نیز میان زنان و مردان رایج است ،در حقیقت آنها دو طرف گونه هایشان را به یکدیگر می چسبانند و ممکن است تا چهار بار پیاپی ادامه پیدا کند. مردم در فرانسه در دید و بازدیدها خیلی رسمی اند و اغلب بدون اطلاع قبلی خانه یکدیگر نمی روند. فوتبال و فوتبال آمریکایی مشهور به راگبی از ورزش های مورد توجه فرانسوی هاست.شما هم در نظر داشته باشید که  جشنواره های تابستانی موسیقی در تمام فرانسه برگزار می شود و دوستداران این کنسرت ها و تئاتر و نمای اپرا  در حال حاضر همواره بیشتر می شود.  تئاتر به دلیل کمک های دولتی اغلب موفق است اما سینما ازآن رایج تر و از موزه ها هم پشتیبانی زیادی می شود.

شهر عاشقان در فرانسه (پاریس)

  • ۹۶/۰۱/۰۴
  • امین رضایی