اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز ایران

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز ایران، گردشگری، صنعتی، تکنولوژی و... تقدیم می شود

اخبار روز همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم وبلاگی در جهت انتشار جدیدترین خبرهای روز در حوزه گردشگری، تکنولوژی و فناوری، علمی، فرهنگی و... راه اندازی کنیم تا شما نیز از همه اخبار آگاه شوید.

  • ۰
  • ۰

علمای اسلام هر روز در رسانه ها توضیحات خوبی را برای ما مردم میدهند و ما را از بی خبری دنیا آگاه می سازند در ادامه با وبلاگ خبر آویژه همراه باشید تا خبر هیای جدیدی را به در اختیار شما بگذرایم. در عضو هیات کل مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: اهمیت مجلس خبرگان در ضمانت بر استمرار اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی است که این جایگاه حساس برای مردم اطمینان‌بخش است. آیت‌الله جنتی بابیان اینکه مردم ایران قدردان هستند گفت: از مردم تشکر می‌کنم زیرا آن‌ها مردم ۲۲ بهمنی هستند، باید دست یک به یک این مردم را بوسید زیرا آن‌ها این‌گونه مردانه ایستاده و از مقام ولایت خبرها می‌کنند و هرکجا که ایشان بفرمایند حضور پیدا می‌کنند.

دیدیگاه علمای اسلام

البته باید این را هم اضافه کرد که آیت‌الله احمد جنتی در حاشیه اجلاس خبرگان رهبری در خصوص اهمیت این دوره از مجلس خبرگان رهبری و همچنین جلسه امروز گفت: اهمیت این جلسه همیشه فوق‌العاده بوده است و اهمیت این دوره نیز با توجه به اینکه در آستانه تحول مهم انتخابات ۹۶ قرار داریم بالاست.

آیت‌الله جنتی افزود: اولاً با توجه به‌پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری اهمیت این دوره بالا می‌رود و بعد هم باید همواره خواسته‌های رهبر معظم انقلاب را در مقابل چشمان خود قرار دهیم و برای مردم بیان و روشن سازیم.

دیدیگاه علمای اسلام

بایداین را هم در نظر داشته باشید که این در حالی است که دست بزرگ  عالم دست برتری دارد.رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر معظم انقلاب با مسئولان و متصدیان راهیان نور پاسخگو بود: اولی‌ترین موضوع برای خبرگان رهبری این است که بتواند خواستگاه مقام معظم رهبری و مواضع ایشان را در مسائل مختلف سیاست داخلی، خارجی و مسائل فرهنگی برای مردم بیان کند تا مردم نیز قدر رهبر انقلاب را بیشتر بدانند.

  • ۹۵/۱۲/۲۴
  • امین رضایی